Συχνές ερωτήσεις

Σε αυτήν την ενότητα παραθέτουμε απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα. Στην περίπτωση που δε βρείτε απάντηση που ψάχνετε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε αν στείλετε e-mail μέσω της σελίδας επικοινωνίας ή αν καλέσετε στο τηλ.: 210 2138019.

Τι ειναι η ψηφιακη εκδοση;

Οι ψηφιακές εκδόσεις είναι αντίγραφα των εκτυπωμένων τευχών ή μεμονωμένες εκδόσεις που παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας ή των mobile & tablet εφαρμογών μας

Τι αρχειο ειναι η ψηφιακη εκδοση;

Παρέχονται 2 ειδών ψηφιακές εκδόσεις. Σε μορφή PDF που έχετε μέσω της ιστοσελίδας μας και Interactive (folio) τεύχη μέσω των mobile & tablet εφαρμογών μας. Προς το παρόν και στην tablet εφαρμογή οι εκδόσεις μας είναι αναρτημένες σε μορφή PDF

  • Σε ότι αφορά στην ιστοσελίδα, αποκτάτε πρόσβαση στην ηλεκτρονική έκδοση του τεύχους σε μορφή PDF (απαιτείται σύνδεση στο internet).
  • Οι ψηφιακές εκδόσεις που παρέχονται μέσω των mobile & tablet εφαρμογών μας αφορούν αρχεία PDF που κατεβάζετε στη συσκευή σας (offline διάβασμα) και μπορείτε να διαβάζετε ΜΟΝΟ μέσω της εφαρμογής στις συσκευές που σας ανοίκουν.

Οι αγορες μου ειναι διαθεσιμες σε ολες τις συσκευες;

Όταν η εγγραφή σας γίνεται από την ιστοσελίδα, τότε μπορείτε να έχετε πρόσβαση εκτός από το site και στις tablet και mobile εφαρμογές. Αντίθετα όταν η εγγραφή γίνει από την εφαρμογή του κινητού ή της ταμπλέτας, τότε η πρόσβαση στο premium περιεχόμενο του site δεν ελιναι δυνατή. Γι αυτόν τον λόγο συνιστούμε η εγγραφή σας να γίνεται από την ιστοσελίδα,

  • Λόγο ασφαλείας οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσω της συσκευής σας (Apple ή Android) κλειδώνονται (από την Apple & Google) στον λογαριασμό που πραγματοποιήθηκαν (Apple ID / Google Account).
  • Δεν έχουμε την δυνατότητα να παρέχουμε το περιεχόμενο που αποκτάτε από αυτές στην ιστοσελίδα μας ή από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. 
  • Το ίδιο ισχύει και με ηλεκτρονικές συνδρομές ή μεμονομένα τεύχη που αποκτάτε.

Σε ποιους τομεις δεν εχω προσβαση αν δεν ειμαι συνδρομητης;

Στην ιστοσελίδα μας υπάρχουν πολλά θέματα τα οποία μπορούν να διαβαστούν από τους επισκέπτες. Παρ΄όλα αυτά ο τομέας των τεχνικών θεμάτων είναι κλειδωμένος και το υλικό αυτό είναι διαθέσιμο μόνο στους συνδρομητές μας. Επίσης οι επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση στη βιβλιοθήκη, η οποία περιλαμβάνει τα τεύχη του περιοδικού AutoSpecialist σε μορφή PDF (αρχείο από τεύχος 100) και άλλες τεχνικές εκδόσεις από την ενότητα AutoSpecialist Tech που έχουμε αναρτήσει. Αξίζει να τονίσουμε πως πολλά από τα θέματα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας δεν έχουν την έκταση που έχουν στην έντυπη και την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού.

Πως μπορω να γινω συνδρομητης;

Για να γίνει κάποιος συνδρομητή στο AutoSpecialist θα πρέπει να επιλέξει πακέτο συνδρομής από την περιεχή μελών. Πριν όμως γίνει αυτό θα πρέπει να εγγραφεί στην ιστοσελίδα ως χρήστης. Αφού ολοκληρωθεί η εγγραφή του, τότε μπορεί να επιλέξει πακέτα συνδρομής.

Ποσα Πακετα συνδρομης υπαρχουν;

Υπάρχουν 2 πακέτα συνδρομής. Το ηλεκτρονικό και το πλήρες. Στο ηλεκτρονικό πακέτο ο συνδρομητής έχει πλήρη πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές εγαρμογές που σημαίνει: Ιστοσελίδα, Εφαρμογή ταμπλέτας, Εφαρμογή κινητού. Με το πλήρες πακέτο ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, εκτός των παραπάνω, να λαμβάνει και το περιοδικό AutoSpecialist στη διεύθυνση που θα ορίσει.

Με ποιο τροπο μπορω να πληρωσω τη συνδρομη μου;

Οι τρόποι πληρωμής εμφανίζονται όταν φτάσετε στο τελικό στάδιο της αγοράς σας, μετά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με paypal. Με αντικαταβολή αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή σας και επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής. Όταν λάβουμε την παραγγελία σας, τότε ένας συνέργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για τις απαραίτητες οδηγίες. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Αφού κάνετε την κατάθεση επικοινωνείτε με το AutoSpecialist για την ενεργοποίηση της συνδρομής σας.

Αν ειμαι ηδη συνδρομητης στο εντυπο διακαιουμαι προσβαση στα ηλεκρονικα Μεσα (ιστοσελιδα, mobile εφαρμογες);

Η πρόσβαση στα ηλεκρονικά Μέσα είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές που λαμβάνουν το έντυπο χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Αρκεί να είναι ταμειακώς εντάξει.

Πως μπορω να αποκτησω προσβαση στις ηλεκτρονικες εφαρμογες αν ειμαι ηδη συνδρομητης στο εντυπο;

Στην περίπτωση αυτή, πραγματοποιείτε την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα, ολοκληρώνοντας όλα τα απαραίτητα βήματα και μετά αφού είστε συνδεδεμένος ως χρήστης, επιλέγετε από το χώρο μελών την επιλογή οι συνδρομές μου και μετά στο επόμενο βήμα σύνδεση της συνδρομή μου. Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία, το αίτημά σας εξετάζεται και αν πληρείτε τις απαραίτητες προϋποθέσεις, τότε σας δίνεται πρόσβαση. Η διαδικασία ταυτοποίησης μπορεί να διαρκέσει έως 24 ώρες.

Η διαδικασιας εγγραφης μελους, πρεπει να γινει απο τον χρηστη;

Η εγγραφή μέλους γίνεται αποκλειστικά από τον κάθε χρήστη. Αυτός επιλέγει το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης. Κατά την εγγραφή ζητείται η συμπλήρωση της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail). Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγραφής ενός μέλους θα αποσταλλεί ένα e-mail στη διεύθυνση που έχει δηλωθεί και ο χρήστης πρέπει να ανατρέξει στον λογαριασμό του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείο έτσι ώστε να πραγματοποιήσεις την ταυτοποίηση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει. Αν δεν γίνει αυτή η ενέργεια η διαδικασία εγγραφής δε θα έχει ολοκληρωθεί.

Δηλωσα το εγκυρο e-mail μου, αλλα δεν εχω λαβει καποιο e-mail για την ενεργοποιηση του λογαριασμου μου.

Στην περίπτωση που δε βρείτε το αυτοματοποιημένο e-mail που σας στέλνουμε στα εισερχόμενά σας, τότε είναι πολύ πιθανό το e-mail αυτό να έχει καταλήξει στα "spam" ή "junk" e-mail. Μπορείτε να κάνετε έναν έλεγχο πρι αποφασίσετε να επαναλάβετε τη διαδικασία ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Δειτε επισης

ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ

Νοεμβριος 18, 2015