AutoSpecialist | Ειδικός αυτοκινήτου | AutoSpecialist - Ειδικός Αυτοκινήτου

AutoSpecialist - Ειδικός Αυτοκινήτου

Το κορυφαίο μέσο ενημέρωσης για το Aftermarket στην Ελληνική αγορά.

To AutoSpecialist είναι το Μέσο Ενημέρωσης για τον τομέα του Aftermarket αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά και απευθύνεται κυρίως στα ανεξάρτητα συνεργεία, στα καταστήματα ανταλλακτικών και γενικότερα σε όλο τον επισκευαστικό τομέα. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2000 ως έντυπο μηνιαίο περιοδικό.

Σήμερα εκτός από την έντυπη μορφή του, υπάρχει και στο διαδίκτυο ως ηλεκτρονικό μέσο, στον υπολογιστή, στην ταμπλέτα και το κινητό τηλέφωνο. Επίσης, ενδυναμώθηκε ακόμα περισσότερο με παράλληλες τεχνικές εκδόσεις που πραγματοποιεί και προσφάτως επεκτάθηκε και στο χώρο της εκπαίδευσης.

  • ΦΙΛΟΣΟΦIΑ - Η εξέλιξη, η τεχνολογία και ο εκσυγχρονισμός είναι τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας μας παράλληλα με τον επαγγελματισμό τη συνέπεια και την ηθική!
  • ΔEΣΜΕΥΣΗ - Η συνεχής προσπάθεια για περισσότερη ενημέρωση - προσφορά στον χώρο του After Market - παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
  • ΣΤOΧΟΣ - H παραμονή στην κορυφή και η εξέλιξή μας σε αναπόσπαστο κομμάτι του ελληνικού Aftermarket.
  • ΠΡΟΤΕΡΑΙOΤΗΤΑ - Η ανάπτυξη αμοιβαίας εμπιστοσύνης και εκτίμησης με τους αναγνώστες αντιπροσωπεύει τη δυναμική του AutoSpecialist ως ενημερωτικό και διαφημιστικό μέσο.

 

 

To Μέσο - Περιοδικό

Το Περιοδικό AutoSpecialist είναι μηνιαίο και συνδρομητικό. Αποστέλλεται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων 11 φορές το χρόνο και παρέχει ολοκληρωμένη ενημέρωση για το Aftermarket, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα θεμάτων.

  • ΤΕΧΝΙΚΑ - Τα τεχνικά θέματα αποτελούν τη μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη κατηγορία του AutoSpecialist. Όλα προέρχονται από έμπειρους τεχνικούς συνεργάτες και από τις μεγαλύτερες εταιρίες Aftermarket παγκοσμίως.
  • ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ - Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζουμε νέα προϊόντα τόσο από τον χώρο του Aftermarket, όσο και από τον χώρο του OE (Πρώτης Τοποθέτησης).
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - Η γνώση για την τεχνολογία του αυτοκινήτου σε επίπεδο Πρώτης Τοποθέτησης είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον επαγγελματία του Aftermarket και στις σελίδες του περιοδικού δημοσιεύονται πολλά από τα μελλοντικά σχέδια των κατασκευαστών, οι τάσεις και όσα πρόκειται να δούμε να υλοποιούνται την επόμενη μέρα.
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ - Το AutoSpecialist δίνει το παρόν στις πιο σημαντικές εκδηλώσεις που διοργανώνονται, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό και ενημερώνει το αναγνωστικό του κοινό για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Aftermarket και της αυτοκινητοβιομηχανίας.
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ - Απεσταλμένοι του AutoSpecialist επισκέπτονται τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές εκθέσεις και καταγράφουν τις τάσεις, τις νέες τεχνολογίες και τον παλμό του Aftermarket σε διεθνές επίπεδο.
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - Συνεντεύξεις από σημαντικά πρόσωπα, που μεταφέρουν τις δικές τους επαγγελματικές εμπειρίες, τις απόψεις τους και άλλες πολύτιμες πληροφορίες γύρω από τον χώρο του Aftermarket.
  • ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - Θέματα διαχείρισης και άλλα ειδικά θέματα που βοηθούν στην αποτελεσματική λειτουργία του συνεργείου, εμπεριέχονται στην ύλη.
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ - Πολυσέλιδα άρθρα με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αφιερωμένα σε εταιρίες του χώρου, δίνουν τη δυνατότητα στον αναγνώστη να αποκτήσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για την ιστορία, τη δραστηριότητα, τη σημερινή θέση τους στην αγορά και την γκάμα των προϊόντων τους.
  • ΚΛΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζουμε όλες τις εξελίξεις που αφορούν σε συνδικαλιστικά θέματα, στην πρόσφατη νομολογία και σε όλα εκείνα που ενδιαφέρουν τον επαγγελματία, ώστε να έχει μια λεπτομερή ενημέρωση πάνω σε σημαντικά επιχειρηματικά θέματα και όχι μόνο.
  • ΑΠΟΨΕΙΣ - Από τις σελίδες του περιοδικού δε λείπουν οι απόψεις των συνεργατών μας, οι οποίοι μέσα από τις στήλες τους, έχουν τη δυνατότητα να σχολιάζουν τις εξελίξεις στην αγορά – κοινωνία, ή να μοιράζονται γνώσεις και εμπειρίες, που αποκομίζουν καθημερινά από τον επισκευαστικό τομέα.

 

Το Μέσο - Ηλεκτρονικές εφαρμογές

Το όραμα και η στρατηγική που ακολουθούμε για το μέλλον όχι μόνο μας αποτρέπει από την διακοπή της έντυπης έκδοσης, αλλά μας ωθεί να την ενισχύσουμε με σύγχρονες ηλεκτρονικές εφαρμογές.

Ως στόχους ορίζουμε:

  • Επέκταση του AutoSpecialist από περιοδικό, σε ένα ολοκληρωμένο σύγχρονο μέσο.
  • Αύξηση συνδρομητών ακόμα και εκτός Ελλάδος.
  • Ηλεκτρονικές εκδόσεις.
  • Αυξημένες υπηρεσίες στον συνδρομητή.
  • Μεγαλύτερη και πιο ολοκληρωμένη προβολή για τους πελάτες μας.
  • Νέοι τρόποι προβολής για τους διαφημιζόμενους.
  • Δημιουργία στενότερης – άμεσης σχέσης με τον συνδρομητή.

WEBSITE

Με το νέο site οι αναγνώστες – συνδρομητές του περιοδικού έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μία πιο στενή σχέση με το AutoSpecialist και να ενημερώνονται συχνότερα και ποικιλοτρόπως. 

Tο autoSpecialist.gr / autospecialist.eu: 

  • διαθέτει ελεύθερο υλικό, αλλά κυρίως κλειδωμένο, στο οποίο έχουν πρόσβαση μόνο οι συνδρομητές. 
  • είναι εύκολο και φιλικό προς τον χρήστη. 
  • διαθέτει πλούσια θεματολογία και το κάθε θέμα που δημοσιεύεται, παρουσιάζεται με όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις, όπως βίντεο και πλούσιο φωτογραφικό υλικό. 
  • υποτιτλίζει τα αγγλικά videos. 
  • είναι “full responsive” – πλήρως προσαρμόσιμο μέγεθος οθόνης, για την καλύτερη ανάγνωση και περιήγηση από τους χρήστες.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη καταχωρούνται όλες οι ηλεκτρονικές εκδόσεις. Τόσο του περιοδικού, με ένα πλούσιο αρχείο τευχών, όσο κι άλλων τεχνικών εκδόσεων, που έχουμε πραγματοποιήσει και θα συνεχίσουμε να πραγματοποιούμε έντυπα ή ηλεκτρονικά. 
Μέσω της βιβλιοθήκης προσφέρουμε στις εταιρίες έναν ακόμα δίαυλο άμεσης επικοινωνίας με τον επαγγελματία του χώρου. Με μία ετήσια συνδρομή παραχωρούμε ένα "ράφι" σε κάθε εταιρία που επιθυμεί να εκθέσει τις ηλεκτρονικές εκδόσεις της, όπως για παράδειγμα ένα εταιρικό περιοδικό, έναν κατάλογο προϊόντων, τεχνικά έντυπα που έχει ήδη διαθέσιμα, ή που θέλει να δημιουργήσει σε συνεργασία μ’ εμάς. Το υλικό σας θα είναι ελεύθερο για κάθε επισκέπτη της ιστοσελίδας.

iΟS-ANDROID

Για τον χώρο των εκδόσεων, τόσο η apple, όσο και η Google, έχουν δημιουργήσει ηλεκτρονικά περίπτερα στα οποία το AutoSpecialist διαθέτει τις δικές του εφαρμογές. Εκεί, ο χρήστης μπορεί να βρει το AutoSpecialist και όλες τις ηλεκτρονικές εκδόσεις του, καθώς πρόκειται για μία προέκταση της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης του web site.

SOCIAL MEDIA

Η δυναμική μας παρουσία στα Social Media, αποτελεί έναν επιπλέον τρόπο προσέγγισης του εξειδικευμένου κοινού, που είναι εξοικειωμένο με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η σελίδα μας στο Facebook, το κανάλι στο YouTube και ο λογαριασμός στο twitter, έχουν συνεχή και συστηματική ενημέρωση περιεχομένου, το οποίο ποικίλει ανάλογα με τα νέα, τις ενέργειες μας και τα δημοσιεύματα του χώρου.

 

Το κοινό του Autospecialist

Η ΔYΝΑΜΗ ΕΝOΣ ΜEΣΟΥ ΕIΝΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝO ΤΟΥ - Η παραπάνω πρόταση είναι για εμάς Κανόνας, βάσει του οποίου πορευόμαστε από το 2000, που δημιουργήθηκε το AutoSpecialist.

Η πρόκληση του να μπορέσουμε να εισχωρήσουμε και να εδραιωθούμε σε έναν χώρο με πολύ δύσκολο αναγνωστικό κοινό, όπως είναι αυτό του ανεξάρτητου Aftermarket, ήταν για εμάς το μεγαλύτερο κίνητρο. Και το Πετύχαμε!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Οι αυξημένες απαιτήσεις στη διαχείριση των συνδρομητών μας, μάς ώθησαν στην ανάπτυξη ενός λογισμικού, το οποίο πληροί όλες τις προϋποθέσεις και τα στάνταρντ που έχουμε θέσει για ακριβή και άριστα αποτελέσματα. Η βάση δεδομένων μας αποτελείται από έναν πολύ μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και δεν περιορίζεται μόνο στον αριθμό συνδρομητών – παραληπτών του περιοδικού. Η συνεχής ενημέρωση και ο έλεγχος της, μας βοηθά να κρατάμε πάντα ακριβή, πλήρη και αληθινά στοιχεία ενός παραλήπτη, γεγονός που αποτελεί ζωτικής σημασίας θέμα για το AutoSpecialist. Ακολουθώντας όλες αυτές τις διαδικασίες, έχουμε διασφαλισμένη και ελεγχόμενη πλήρως, την αποστολή των περιοδικών.

  • ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ: 45% Αττική / 55% Υπ. Ελλάδα
  • ΠΑΡΑΛΗΠΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ NEWSLETTER: 800
  • ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: 650
  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ: Πλήρης συνδρομή (έντυπο & ηλεκτρονικά μέσα) / Ηλεκτρονική συνδρομή (μόνο ηλεκτρονικά μέσα)
  • ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ: Το περιοδικό AutoSpecialist διανέμεται σε όλη την Ελλάδα σε 3.000 παραλήπτες – συνδρομητές κατά Μ.Ο., μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ.).

BAΣΗ ΔΕΔΟΜEΝΩΝ: 

  • 7.200 (επιχειρήσεις – επαγγελματίες – εταιρίες που σχετίζονται με το Aftermarket και την Αυτοκινητοβιομηχανία)
  • Αποστολή περιοδικού - Μέσο τιράζ: 3.000 αντίτυπα
  • Τεύχη ανά έτος: 11 (εκτός Αυγούστου)
  • Μέση αναγνωσιμότητα ανά αντίτυπο: 4 άτομα
  • Μέσος αριθμός επιστροφής αντιτύπων από ΕΛΤΑ ανά μήνα: 6

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΑΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 

  • Συνεργεία (συνεργεία – ανταλλακτικά) 63%
  • Καταστήματα ανταλλακτικών 15%
  • Εταιρίες – Τεχνικά τμήματα 18%
  • Λοιπά (μηχανικοί μηχανολόγοι - καθηγητές – φοιτητές) 4%

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ AutoSpecialist

  • Επαγγελματίας ηλικίας 20 – 55 ετών.
  • Ιδιοκτήτης επιχείρησης - επισκευαστής / εν δυνάμει ιδιοκτήτης επιχείρησης (ελεύθερου συνεργείου – καταστήματος ανταλλακτικών).
  • Αυτός που επιζητεί την επαγγελματική καταξίωση.
  • Θέλει να επενδύσει στο επάγγελμά του.
  • Είναι ή επιθυμεί να είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία ηλεκτρονικών υπολογιστών και την εξέλιξή της.
  • Αυτός που θέλει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη του.