Μεγάλα οφέλη από την αναβάθμιση των μπουζί
Denso

Μεγάλα οφέλη από την αναβάθμιση των μπουζί

Οι εναλλακτική των τυπικών µπουζί νικελίου, Iridium TT, οδηγεί σε λύσεις που τα καθιστούν ιδανική επιλογή για βελτιώσεις στην απόδοση του κινητήρα.

Η αναβάθμιση των μπουζί πρώτης τοποθέτησης με τα προηγμένα μπουζί της DENSO μπορεί να φέρει το σύστημα ανάφλεξης ενός παλαιότερου οχήματος στα πιο πρόσφατα πρότυπα. Τα μπουζί διπλής ακίδας (TT) της εταιρείας, βελτιώνουν τη διαδικασία καύσης στο επίπεδο ενός νέου μοντέλου, πράγμα που σημαίνει ότι ένα παλαιότερο όχημα μπορεί να αποδώσει καλύτερα και πιο αποτελεσματικά.

Τα Iridium TT έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για εφαρμογές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να παρέχουν πιο αποτελεσματική ανάφλεξη καυσίμου/αέρα στο θάλαμο καύσης του κινητήρα. Συνήθως, επιτυγχάνεται αυτό με χαμηλότερη αρχική απαίτηση τάσης, η οποία ασκεί λιγότερη πίεση στο πηνίο ανάφλεξης, οπότε παραμένει περισσότερη ενέργεια στο πηνίο. Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να αποδίδει καλύτερα σε πιο απαιτητικές συνθήκες λειτουργίας, όπως υπό επιτάχυνση πλήρους φορτίου.

Η αναβάθμιση από μπουζί νικελίου σε μπουζί ιριδίου μπορεί να προσφέρει μετρήσιμες βελτιώσεις, οι οποίες καθίστανται δυνατές με τη χρήση λεπτότερων ηλεκτροδίων, με το Iridium TT να έχει ηλεκτρόδιο γείωσης διαμέτρου μόλις 0,7 mm και το κεντρικό ηλεκτρόδιο ακόμη μικρότερο στα 0,4 mm. Αυτά τα λεπτότερα ηλεκτρόδια παρέχουν λιγότερη κάλυψη στην ανάφλεξη και μειώνουν σημαντικά την απόσβεσή της, σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα ηλεκτρόδια νικελίου. Η ανάφλεξη είναι επομένως σε θέση να αναπτυχθεί πιο γρήγορα, καίγοντας αποτελεσματικά περισσότερο από το καύσιμο και παρέχοντας μία πιο αποδοτική καύση που παράγει περισσότερη ενέργεια.

Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές καυσαερίων, η αναβάθμιση από μπουζί νικελίου σε μπουζί ιριδίου μπορεί να έχει εξίσου εντυπωσιακό αποτέλεσμα, επιτρέποντας την αποτελεσματικότερη χρήση του καυσίμου κατά την επιτάχυνση και τις συνθήκες υψηλού φορτίου. Η αυξημένη αναφλεξιμότητα που παρέχουν λόγω των μικρότερων ηλεκτροδίων τους, μειώνει την πιθανότητα αστοχιών, γεγονός που βοηθά στη συνέχεια τον κινητήρα να λειτουργεί πιο ομαλά στο ρελαντί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ