Οι σύγχρονοι κινητήρες οχηµάτων πρέπει να ανταποκρίνονται στις αυξανόµενες απαιτήσεις, καθώς αξιολογούνται σε τοµείς όπως η εξοικονόµηση καυσίµου, οι χαµηλές εκποµπές ρύπων και η άνεση κατά την οδήγηση.
Τα µπουζί Bosch επιλέγονται ως Πρώτη Τοποθέτηση από πολλούς κατασκευαστές οχηµάτων για την υψηλή ποιότητα, την αξιοπιστία και την απόδοσή τους.
Ανάπτυξη ολοκληρωμένης γκάμας και τεχνογνωσίας
Η Bosch προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα μπουζί και εξαρτημάτων ανάφλεξης. Κατάλληλα για τις ειδικές απαιτήσεις των διαφορετικών κινητήρων στην αγορά των ανταλλακτικών, χάρη στη στενή συνεργασία της εταιρείας με την αυτοκινητοβιομηχανία.
Τεχνολογική υπεροχή
Οι τάσεις και οι τεχνολογίες του μέλλοντος εφαρμόζονται ήδη στην Πρώτη Τοποθέτηση, με μπουζί Bosch στη μαζική παραγωγή επιβατικών οχημάτων. Αυτές οι τεχνολογίες αναπτύσσονται ακόμη περισσότερο, πριν από την κυκλοφορία τους στα συνεργεία και στη δευτερογενή αγορά.
Υψηλή κάλυψη της αγοράς
Τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με μπουζί Bosch στην Ευρώπη καλύπτουν περίπου το 90% της αγοράς.
Υψηλή ποιότητα
Μετά την κυκλοφορία του πρώτου μπουζί το 1902, έχουν υποβληθεί και άλλα διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Οι διαδικασίες παραγωγής, όπως το συγκρότημα θερμικής συρρίκνωσης, το περίβλημα νικελίου και το σπείρωμα του μπουζί, εξασφαλίζουν υψηλή αξιοπιστία και μεγάλη διάρκεια ζωής.
Αυξημένες απαιτήσεις λειτουργίας
Τα μπουζί πρέπει να λειτουργούν αξιόπιστα ανά πάσα στιγμή στον χώρο του κινητήρα. Υπό ακραία φορτία, πρέπει να αναφλέγουν με ασφάλεια το μείγμα καυσίμου-αέρα υπό όλες τις συνθήκες λειτουργίας. Δεν είναι εύκολη υπόθεση, κάτω από τα διάφορα φορτία στα οποία εκτίθεται το μπουζί στον κινητήρα:
- Ηλεκτρικό φορτίο: Για να αντιμετωπιστεί η τάση έως και 45.000V και οι θερμοκρασίες του θαλάμου καύσης άνω των 2.000°C. Η ασφαλής μόνωση του μπουζί αποτελεί βασική προϋπόθεση.
- Μηχανικό φορτίο: Τα μπουζί πρέπει επίσης να είναι ανθεκτικά, ώστε να αντέχουν σε μεταβαλλόμενες πιέσεις έως 140 bar.
- Χημικό και θερμικό φορτίο: Τα μπουζί πρέπει να είναι ανθεκτικά σε χημικές ουσίες και υπολείμματα καύσης σε θερμοκρασίες έως 2.000°C. Καθώς επίσης στις υψηλές διαφορές θερμοκρασίας μεταξύ των καυτών καυσαερίων και του κρύου μίγματος καυσίμου-αέρα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Bosch – Νέο μπουζί EVO
Ολοκληρωμένη προστασία με φίλτρα καμπίνας Bosch
Ανανεώσιμη βενζίνη με 20% χαμηλότερες εκπομπές CO2