Ενοποίηση στους αισθητήρες λάμδα
Denso

Ενοποίηση στους αισθητήρες λάμδα

 Η DENSO προσφέρει µία ολοκληρωµένη γκάµα αισθητήρων λάµδα που µε την έξυπνη ενοποίηση διασφαλίζει πλήρη κάλυψη, ευκολία και αξιοπιστία.

Χάρη στις συνεχείς εξελίξεις των κατασκευαστών ανταλλακτικών, οι διανοµείς έχουν την τάση να αποθηκεύουν µία γκάµα ανταλλακτικών µικρότερη σε όγκο, αλλά εξίσου µεγάλη σε κάλυψη, που τους επιτρέπει να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους, µειώνοντας παράλληλα τα γενικά έξοδά τους.

Η πρόκληση για αυτούς τους διανοµείς έγκειται στο κατά πόσο µπορούν να µειώσουν το απόθεµά τους χωρίς να διακυβεύεται η προσφορά τους προς τα συνεργεία ή να προκύπτουν προβλήµατα που αφορούν την εφαρµογή ή την αποτελεσµατικότητα.

Στο σηµείο αυτό έρχεται η ιδέα της DENSO για την «έξυπνη ενοποίηση». Πρόκειται ουσιαστικά για τη συγχώνευση προϊόντων σε µία σειρά, ώστε οι διανοµείς και τα συνεργεία να επωφελούνται, χωρίς όµως να δηµιουργούνται προβλήµατα.

Αισθητήρες λάµδα: Μια βελτιστοποιηµένη προσφορά

Ένα εξάρτημα στο οποίο η έξυπνη ενοποίηση εφαρμόζεται ήδη είναι οι αισθητήρες λάμδα. Ορισμένοι κατασκευαστές βλέπουν στα προϊόντα αυτά μεγάλες δυνατότητες ενοποίησης – και με την ποικιλία στα μήκη της καλωδίωσης και στους τύπους προσαρμογής τους, είναι εύκολο να καταλάβουμε τον λόγο.

Ωστόσο, οι αισθητήρες λάμδα παίζουν σημαντικό ρόλο, όχι μόνο στη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα, αλλά και στη μείωση των εκπομπών ρύπων ενός αυτοκινήτου – κάτι που ολόκληρη η βιομηχανία αναγνωρίζει ως αναγκαίο στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών στόχων των κυβερνήσεων παγκοσμίως. Επομένως, η απόδοσή τους δεν μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο.

Παρατηρώντας 10 διαφορετικούς αισθητήρες OE, οι οποίοι διαθέτουν ίδιο πυρήνα, τύπο φίσας και συνδεσμολογία, οι μόνες διαφορές είναι τα μήκη των καλωδίων. Σε αυτήν την περίπτωση, η DENSO εφαρμόζει την έξυπνη ενοποίηση επιλέγοντας μόνο τρία μήκη καλωδίων, βελτιώνοντας έτσι σημαντικά την αποδοτικότητα του αποθέματος σε σχέση με την επισκευή όλων των σχετικών οχημάτων.


Ως αποτέλεσµα, τα συνεργεία µπορούν να διασφαλίσουν τη µέγιστη κάλυψη οχηµάτων, χωρίς να χρειάζεται να αγοράσουν κάποια υπέρογκη ποσότητα προϊόντων.

Η ύπαρξη λιγότερων ανταλλακτικών στο συνεργείο κάνει τη ζωή των μηχανικών ευκολότερη, ενώ τα σωστά εξαρτήματα οδηγούν στην αποτελεσματική και χωρίς σφάλματα εργασία.

Πότε δεν είναι εξοικονόµηση;

Θα ήταν δυνατόν να μειωθεί η γκάμα στο ελάχιστο με ένα μόνο καλώδιο; Θεωρητικά, ναι – και κάποιοι κατασκευαστές το έχουν ήδη κάνει. Ωστόσο, εάν μειωθεί τόσο πολύ η γκάμα, οι περιορισμοί αρχίζουν να ξεπερνούν τα οφέλη, καθώς το μεγαλύτερο δυνατό μήκος θα σήμαινε υπερβολικό μήκος καλωδίου που θα πρέπει να ασφαλιστεί όταν το αυτοκίνητο κινείται (για παράδειγμα, με δεματικά καλωδίων).

Στις υψηλές θερµοκρασίες, σε εξαρτήµατα που κινούνται γρήγορα και µε έντονες δονήσεις, η στερέωση της καλωδίωσης είναι ένα ζήτηµα ασφάλειας και αξιοπιστίας, στο οποίο η DENSO δεν δέχεται συµβιβασµούς.

Γενικά, η εταιρεία δεν επιτρέπει το μήκος του καλωδίου να είναι περισσότερο από 35% πιο μεγάλο (ανάλογα με το πραγματικό μήκος). Άλλες εταιρείες της δευτερογενούς αγοράς δεν εφαρμόζουν παρόμοιο όριο, επιτρέποντας ακόμη και καλώδιο που έχει πάνω από το διπλάσιο μήκος σε σχέση με το πραγματικό καλώδιο (ακόμα και 122% μεγαλύτερο).


Ο υπερβολικός βαθµός ενοποίησης µπορεί επίσης να δηµιουργήσει την απαίτηση για περισσότερο χρόνο κατά την τοποθέτηση του αισθητήρα στο αυτοκίνητο.

Οι αισθητήρες κάποιων κατασκευαστών, παρόλο που είναι ήδη εφοδιασμένοι με φίσα OEM, απαιτούν την αντικατάσταση της φίσας στην καλωδίωση του αυτοκινήτου. Αυτό χρειάζεται ένα ειδικό εργαλείο (για να εξαγάγετε τους ακροδέκτες των καλωδίων από το περίβλημα της φίσας), αλλά και ειδικές γνώσεις για τη σωστή τοποθέτηση των καλωδίων, την κατεύθυνση των ακροδεκτών και τη μέθοδο ασφάλισης. Εάν η διαδικασία δεν ολοκληρωθεί απόλυτα ομαλά, μπορεί εύκολα να πάρει έως και μία επιπλέον ώρα δουλειάς. Αντίθετα, η DENSO χρησιμοποιεί φίσες από τον προμηθευτή ΟΕ που ταιριάζουν στα περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων χωρίς αντικατάσταση της φίσας, που σημαίνει εξοικονόμηση χρόνου για το συνεργείο.

Η πιο ακραία εκδοχή της ενοποίησης είναι οι αισθητήρες γενικής χρήσης. Τέτοιοι αισθητήρες θα απαιτούν πάντα επιπλέον χρόνο προετοιμασίας, ώστε να κοπούν τα καλώδια στο επιθυμητό μήκος και να συνδεθούν στο αρχικό καλώδιο με τη φίσα. Αν γίνει σωστά (με τα σωστά εργαλεία, υλικά και μεθόδους), αυτή η διαδικασία παρέχει ένα απολύτως αξιόπιστο αποτέλεσμα. Ωστόσο, η προετοιμασία του αισθητήρα θα επεκτείνει σημαντικά τον χρόνο τοποθέτησης.

Υπάρχουν πολλά σημεία στα οποία ένας λιγότερο έμπειρος μηχανικός θα μπορούσε να κάνει λάθος – όπως να μπερδέψει τα καλώδια, να κάνει χρήση λανθασμένης μεθόδου σύνδεσης (συγκόλληση αντί μηχανικής πτύχωσης), να χρησιμοποιήσει λάθος εξοπλισμό ή ανεπαρκή στεγανοποίηση.

Εάν συμβεί κάτι από αυτά, είναι αυτονόητο ότι ο αισθητήρας δεν θα λειτουργήσει σωστά, και αυτό θα είναι αισθητό στην οδηγική ικανότητα του αυτοκινήτου και στην κατανάλωση καυσίμου.

Επιλέξτε έξυπνη ενοποίηση

Η σειρά αισθητήρων λάμδα της DENSO έχει βελτιστοποιηθεί για έξυπνη ενοποίηση, μεγιστοποιώντας τα οφέλη, χωρίς αρνητικές επιπτώσεις για τα συνεργεία. Αφενός, οι αισθητήρες ακολουθούν αυστηρά ποιοτικά πρότυπα και αφετέρου, ο διαχωρισμός της γκάμας παρέχει τα μέγιστα δυνατά οφέλη στους διανομείς και τα συνεργεία, που υπολογίζονται σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής ενός προϊόντος, από την αγορά έως την τοποθέτηση και τη χρήση, μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα την αξιοπιστία του οχήματος.


Κατά την αγορά των ανταλλακτικών, τα συνεργεία πρέπει να λαµβάνουν υπόψη το συνολικό κόστος που ενδέχεται να προκύψει από τέτοιες καταστάσεις και όχι µόνο το αρχικό κόστος των εξαρτηµάτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.