Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης: Τέλος εποχής…
Έκθεση

Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης: Τέλος εποχής…

Ανακοινώθηκε η ακύρωση της διοργάνωσης του 2025, λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος από τους κατασκευαστές, σε ένα δύσκολο βιοµηχανικό πλαίσιο.

Το κακό φαινόταν από την φετινή εκδήλωση στα τέλη Φεβρουαρίου, στην οποία οι συμμετοχές των εταιρειών ήταν ελάχιστες, με το μόνιμο Comité du Salon International de l’Automobile Foundation να σχεδιάζει να διαλύσει πλήρως το ίδρυμα. Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ξεκίνησε το 1905, όταν, πλέον ξεκινούσαν οι τεχνολογικές αλλαγές και τα αυτοκίνητα αντικαθιστούσαν τις άμαξες και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προσαρμόστηκαν σε αυτό που θα αποκαλούσαμε, σήμερα, «startups».

Πλέον, μετά από δεκαετίες λάμψης όσον αφορά τις εταιρείες αυτοκινήτων αλλά και τον κλάδο του Aftermarket (ανταλλακτικά, λιπαντικά, ελαστικά, αξεσουάρ κλπ), έχοντας υποστεί τις πιέσεις της πανδημικής και της μεταπανδημικής οικονομίας, οι διοργανωτές αποκάλυψαν ότι η έκθεση διακόπτεται επ’ αόριστον. Ενώ η επανεκκίνηση του Φεβρουαρίου 2024 είχε σκοπό να επανατοποθετήσει και να διαιωνίσει τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (GIMS) μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω του COVID-19, το Διοικητικό Συμβούλιο του ιδρύματος, ανέφερε ότι «υπάρχουν πάρα πολλές αβεβαιότητες που συνδέονται με την αυτοκινητοβιομηχανία και τη διαβρωμένη ελκυστικότητα των μεγάλων ευρωπαϊκών εκθέσεων για να αναλάβουμε τον κίνδυνο να επενδύσουμε περαιτέρω στο μέλλον».

Η Mercedes-Benz, η BMW, η Audi και η Volkswagen δεν πήγαν φέτος στη Γενεύη, ενώ παρευρέθηκαν οι BYD, Denza, Lucid, MG, Microlino και Renault. Πάντως, πρέπει να σημειωθεί πως ακόμη και πριν η πανδημία αρχίσει να επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία στις αρχές του χειμώνα του 2020, οι εκθέσεις αυτοκινήτων, καθώς και οι εκδηλώσεις του είδους κινούνταν πια σε όλο και πιο ασταθές έδαφος, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιλέγουν να ξοδέψουν τα budget του μάρκετινγκ αλλού.

Οι επισκέπτες μειώνονταν σταδιακά, ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν αντικαταστήσει το ρόλο της έκθεσης αυτοκινήτων στην προσφορά νέων μοντέλων. Οι επιπτώσεις στη βιομηχανία που έφερε η πανδημία σίγουρα επιτάχυναν τις εξελίξεις, ειδικά όσον αφορά τις μεγάλες εκδηλώσεις. Ενώ, και τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν δύσκολο για τους διοργανωτές πολλών μεγάλων εκθέσεων αυτοκινήτου να συγκεντρώσουν ξανά το ίδιο σύνολο εκθετών και επισκεπτών σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.