ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η νίκη στον Ροβάνπερα
RALLY ACROPOLIS

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η νίκη στον Ροβάνπερα

Για άλλη μια φορά, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δικαίωσε τη φήμη του ως ένα από τα σκληρότερα του πρωταθλήματος με αρκετά απρόβλετα και εγκαταλείψεις, καθόσον, μάλιστα, οι καταρρακτώδεις βροχές που προηγήθηκαν φέτος άφησαν τα σημάδια τους σε αρκετές διαδρομές.

Τη νίκη στο 70ό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κατέκτησε ο Κάλε Ροβάνπερα με Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid. Συνολικά σε οκτώ ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης και της Γραμμένης ΙΙ – Wolf Power Stage, αναδείχθηκε επάξιος κυρίαρχος, κάτι που δεν είχε καταφέρει να πετύχει πέρυσι, λόγω της επαφής του με ένα δέντρο. Οι δύο κυριότεροι αντίπαλοί του για τη νίκη, Τιερί Νεβίλ και Σεμπαστιάν Οζιέ, είχαν και οι δύο σπασμένες αναρτήσεις, μπροστά ο Βέλγος και πίσω ο Γάλλος. Τη 2η θέση κατέλαβε ο Έλφιν Έβανς, επίσης με GR Yaris Rally1 Hybrid, κάνοντας το «1-2» για την ομάδα, και την 3η ο Ντάνιελ Σόρντο με Hyundai i20 N Rally1 Hybrid. Ο Κάλε Ροβάνπερα δήλωσε, μετά το τέλος του αγώνα: «Ήταν μία καταστροφική εβδομάδα για τον ελληνικό λαό και προσπαθήσαμε να συνεχίσουμε κανονικά τον αγώνα για να δώσουμε λίγη χαρά στον κόσμο. Ήταν εκπληκτικό που υπήρχαν τόσο πολλοί θεατές στις ειδικές διαδρομές για να μας υποστηρίξουν ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες, και τους ευχόμαστε τα καλύτερα».

Πρέπει να σημειωθεί ότι το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ήταν μία σκληρή δοκιμασία για όλους και ιδιαιτέρως για τα ελληνικά πληρώματα που αντιμετώπισαν πολλές δυσκολίες και εγκαταλείψεις. Οι Ζουρντάν Σερδερίδης/Φρεντερίκ Μικλότ, οδηγώντας προσεκτικά σε όλο τον αγώνα, απέφυγαν τις κακοτοπιές και βρέθηκαν στην πρώτη θέση της άτυπης ελληνικής κατάταξης. Δεύτερος ήταν ο Χρυσόστομος Καρέλλης με Citroen C3 Rally2 και το ελληνικό βάθρο συμπλήρωσε ο Θέμης Χαλκιάς με Renault Clio Rally3, που εκμεταλλεύτηκε την άτυχη στιγμή του Νώντα Καρανικόλα, ο οποίος εγκατέλειψε την τελευταία ημέρα από σπασμένη ανάρτηση, ενώ ήταν τρίτος. Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας και Λάμπρος Αθανασούλας εγκατέλειψαν και αυτοί με έξοδο που είχαν, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τον δύσκολο χαρακτήρα του «Ράλλυ των Θεών».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.