Ερευνητικό έργο για την εξέλιξη υπερυπολογιστών
αυτοματοποιημένη οδήγηση

Ερευνητικό έργο για την εξέλιξη υπερυπολογιστών

Ένα νέο ερευνητικό πρόγραμμα που αφορά τα αυτοματοποιημένα και συνδεδεμένα οχήματα στοχεύει στην ανάπτυξη και εφαρμογή υπερυπολογιστών, ώστε να καλύπτουν τις υψηλές απαιτήσεις ισχύος και ασφάλειας των οχημάτων αυτών.

Τα αυτοματοποιημένα και συνδεδεμένα οχήματα διαθέτουν υπολογιστές υψηλών επιδόσεων, οι οποίοι απαιτείται να μπορούν να επεξεργάζονται δεδομένα και πληροφορίες αποτελεσματικά και αξιόπιστα, ώστε να διασφαλίζεται ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, το ερευνητικό έργο Mannheim-CeCaS (Central Car Server) στοχεύει στην παραγωγή μίας πλατφόρμας υπερυπολογιστών για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό της Infineon, στο έργο θα συνεργαστούν 30 εταίροι από μία σειρά βιομηχανιών και πανεπιστήμια, υποστηριζόμενοι από την πρωτοβουλία χρηματοδότησης μεγάλης κλίμακας της γερμανικής ομοσπονδιακής κυβέρνησης για την ψηφιοποίηση της κινητικότητας.

Μεταξύ άλλων, στο ερευνητικό έργο θα συμμετέχουν οι εταιρείες Bosch, Continental, ZF, Hella, AVL, από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς και σημαντικά ιδρύματα και πανεπιστήμια.

Το Mannheim-CeCaS επιδιώκει να καλύψει ένα κενό που αναδύεται για τα συνδεδεμένα και εξηλεκτρισμένα οχήματα, όσον αφορά την απαιτούμενη υπολογιστική ισχύ και πολυπλοκότητα. Η λύση αναμένεται να συνδυάζει την ασφάλεια και τις υψηλές επιδόσεις υπερυπολογιστών, που θα συμπεριλαμβάνουν ειδικά σχεδιασμένους επεξεργαστές, διεπαφές και αρχιτεκτονικές συστημάτων.

Οι συνεργάτες του έργου θα βασίσουν τον σχεδιασμό της κεντρικής υπολογιστικής μονάδας σε επεξεργαστές υψηλής απόδοσης που έχουν πιστοποιηθεί για εφαρμογές αυτοκινήτων. Επιταχυντές υλικού για συγκεκριμένες εφαρμογές και μία προσαρμόσιμη πλατφόρμα λογισμικού για AVs θα συμπληρώσουν τους επεξεργαστές. Επιπλέον, θα αξιολογηθούν οι απαραίτητες τροποποιήσεις του ενσωματωμένου δικτύου ισχύος, καθώς και η συσκευασία ολοκληρωμένων κυκλωμάτων για τα οχήματα. Η κοινοπραξία στοχεύει στην επίτευξη μίας πλήρους πιστοποίησης (ASIL-D) σε επίπεδο συστήματος.

Το Mannheim-CeCaS επιδιώκει να καλύψει ένα κενό που αναδύεται για τα συνδεδεμένα και εξηλεκτρισμένα οχήματα, όσον αφορά την απαιτούμενη υπολογιστική ισχύ και πολυπλοκότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.