![](https://autospecialist.gr/wp-content/uploads/2024/12/IAPONIKH_LOGO-1160x168.jpg)
Ο σύγχρονος επισκευαστής χρειάζεται υποστήριξη από τους ειδικούς του Aftermarket σε προϊόντα και υπηρεσίες προκειµένου να λειτουργεί άρτια και αποτελεσµατικά. Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ, διαθέτοντας µακρά εµπειρία και τεχνογνωσία στις τεχνικές υπηρεσίες και γενικότερα τον τοµέα εξοπλισµού, παρουσιάζει τη δική της οπτική για τον σύγχρονο συνεργείο και τις ανάγκες του.
Οι ιδιοκτήτες των συνεργείων συμβαδίζουν με την ανάπτυξη και την τεχνολογική πρόοδο, και καλούνται να εξοπλίσουν τους χώρους επισκευής με πλήρως λειτουργικά, σύγχρονα μηχανήματα και εργαλεία. Σαφώς, ανάλογα με την ειδικότητα του συνεργείου και τις υπηρεσίες που παρέχει (μηχανικές, ηλεκτρολογικές, αμαξώματος/φανοποιίας), ο εξοπλισμός διαφέρει όσον αφορά τις βασικές εργασίες. Όπως σημειώνει η ΙΑΠΩΝΙΚΗ, πέρα από τα κλασικά στοιχεία εξοπλισμού για τις κοινές εργασίες συντήρησης/επισκευής που παραμένουν περίπου ίδια, στις κύριες κατηγορίες μηχανημάτων έχουν προστεθεί νέα.
Οι κατηγορίες
- Βαρύς εξοπλισμός: Στα βαριά μηχανήματα έχουμε όλων των ειδών τα ανυψωτικά, μηχανές καθαρισμού DPF, μηχανές πλήρωσης Freon για το παλιό και το καινούριο αέριο, μηχανές αλλαγής λαδιών στα αυτόματα σασμάν κ.α.
- Διάγνωση: Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί ειδική κατηγορία μηχανημάτων διάγνωσης και επισκευής ηλεκτρονικών συστημάτων. Είναι γεγονός ότι ένα διαγνωστικό δεν αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του συνεργείου, άρα αυξάνεται ο αριθμός των διαγνωστικών, ενώ υπάρχει πια η ανάγκη του παλμογράφου και η λειτουργία των εξομοιωτών.
- Ελαφρύς εξοπλισμός: Τα εργονομικά, ελαφριά και υψηλής αντοχής εργαλεία χειρός αποτελούν επιτακτική ανάγκη. Οι συλλογές και τα κιτ εργαλείων εξαγωγής και επανατοποθέτησης ανταλλακτικών ανάλογα το όχημα και τη μάρκα, πρέπει να υπάρχουν οπωσδήποτε στα συνεργεία. Εργαλεία χειρός, εξειδικευμένα, που βοηθούν τον επισκευαστή στην καθημερινότητα, είναι επιβεβλημένο να υπάρχουν, ώστε ο τεχνικός να λειτουργεί άμεσα, χωρίς αστοχίες και με μειωμένες πιθανότητες λάθους.
- Αναλώσιμα – Γενικός εξοπλισμός: Χρήζουν αναβάθμισης και είναι πάρα πολλά τα συνεργεία που διαθέτουν πλήρη γκάμα χημικών πρόσθετων και χημικών καθαρισμού, κλιπς, βοηθητικά μηχανήματα, πάγκους αποθήκευσης και ό,τι άλλο χρειάζεται, ώστε να μειωθεί ο χρόνος επισκευής ενός οχήματος και να αυξηθεί ο βαθμός της αποτελεσματικότητας.
Σήμερα, οι κύριες και βοηθητικές λειτουργίες των διαφόρων οχημάτων -συναφώς και οι ανέσεις που παρέχονται στον οδηγό και τους επιβάτες-, χαρακτηρίζονται, τεχνικά, από πολυπλοκότητα.
Εργαλεία & µηχανήµατα για ένα πλήρες συνεργείο
Ένα σύγχρονο συνεργείο, στη βασική του υπόσταση, θα πρέπει να διαθέτει ανυψωτικό (για όλους τους τύπους των οχημάτων) που θα παρέχει ασφάλεια στον επισκευαστή, μηχάνημα ελέγχου και συντήρησης κλιματισμού, διαγνωστικό που θα το καλύπτει τουλάχιστον στο 90% των ηλεκτρονικών συστημάτων, βοηθητικά εργαλεία με τα οποία ο τεχνικός είναι σε θέση να εργάζεται με ταχύτητα και άνεση, πλήρεις και σύγχρονες συλλογές από εργαλειοφόρους με συγκεκριμένα εργαλεία χειρός, κιτ εργαλείων επισκευής (ανάλογα με τον στόλο των οχημάτων που καλύπτει το συνεργείο).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η επένδυση στη διαρκή εκπαίδευση των τεχνικών αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για την επιτυχία και την ανταγωνιστικότητα ενός σύγχρονου συνεργείου, καθώς όλοι οι συντελεστές του πρέπει να είναι ενημερωμένοι σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στην εφαρμοσμένη μηχανική και την ηλεκτρονική, με νέα εργαλεία, εξοπλισμό ή software που θα συμβάλουν σημαντικά στην επίλυση μίας βλάβης, βελτιώνοντας τις διαδικασίες και εξοικονομώντας χρόνο. Οι εκπαιδευτικές ευκαιρίες βοηθούν τους τεχνικούς να αποκτήσουν τεχνογνωσία, αυξάνοντας έτσι την αξιοπιστία του συνεργείου. Οι εκπαιδευτικές ημερίδες επιτρέπουν την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών με άλλους ειδικούς του κλάδου. Σημειώνεται πως η τεχνολογία και οι διαδικασίες στον τομέα της μηχανικής και ηλεκτρονικής, συχνά, υπόκεινται σε νέα πρότυπα και κανονισμούς, άρα η ενημέρωση είναι κρίσιμη για την ασφάλεια και την ποιότητα των εργασιών.
Συνεργασία µε τους κορυφαίους του κλάδου
Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ από το έτος 2002 που δραστηριοποιείται στο τομέα του εξοπλισμού συνεργείων, συνεργάζεται μόνο με κορυφαίους κατασκευαστές – προμηθευτές οι οποίοι έχουν επιλεγεί προσεχτικά και με υψηλά κριτήρια. Σήμερα, διαθέτει δικαίωμα αντιπροσώπευσης στην χώρα μας με Brands που κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά όπως: ATH, BOSCH, BEISSBARTH, CLAS, EAE, FACOM, GAT, GOVONI, GYS, HAZET, LASER, LAUNCH, MAHLE, PICO, SPACE, SW κ.α. Με το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της καλύπτει τους πελάτες της και αναμφισβήτητα μπορεί να εξοπλίσει και να καταστήσει πλήρως λειτουργική μία καινούργια μονάδα. Το ισχυρό πελατολόγιο της ΙΑΠΩΝΙΚΗ, ανά την Ελλάδα, την εμπιστεύεται για πολλές δεκαετίες, τόσο για την ποιότητα των ανταλλακτικών της, όσο και για τον εξοπλισμό των επιχειρήσεων του επισκευαστικού κλάδου. Η ύπαρξη αποθέματος στους κινήσιμους κωδικούς βάσει των αναγκών της αγοράς και η αμεσότητα παράδοσης, αποτελούν βασικές προτεραιότητές της. Επιπλέον, υπάρχει συνεχής αναζήτηση για νέα μηχανήματα εξοπλισμού με έμφαση στην καινοτομία, που θα δώσουν τεχνικές λύσεις στις αυξανόμενες απαιτήσεις στο χώρο του συνεργείου.
Στις αρχές του 2024, η ΙΑΠΩΝΙΚΗ επέλεξε, στρατηγικά, την περαιτέρω ανάπτυξη του τμήματος του εξοπλισμού συνεργείου με στοχευμένες καινούργιες συνεργασίες, σε όλες τις κατηγορίες των μηχανημάτων. Την ίδια στιγμή ξεκίνησε τη συνεργασία καθολικά με την εταιρεία ΑΝΙΡ, ως την πλέον εξειδικευμένη εταιρεία στον τομέα των υπηρεσιών διάθεσης και υποστήριξης μηχανημάτων και διαγνωστικών εργαλείων. Τα αποτελέσματα και αυτής της στρατηγικής συνεργασίας φάνηκαν ήδη από το πρώτο 6μηνο του έτους, αυξάνοντας τη δυναμική της εταιρείας και ανεβάζοντας το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, σε τέτοιο βαθμό που την καθιστούν πρωταγωνιστή και στην αγορά του εξοπλισμού συνεργείων.
Ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών
Στο συγκεκριμένο, λοιπόν, θέμα υπογραμμίζεται ότι ένα συνεργείο οφείλει να ακολουθεί τις τεχνολογίες των αυτοκινήτων που αποτελούν τον βασικό κορμό του πελατολογίου του κατά 80%. Στο υπόλοιπο 20% πρέπει να επενδύει σε μηχανήματα που συνάδουν με την τεχνολογική ανάπτυξη και τα επερχόμενα οχήματα, έτσι ώστε να μπορεί να ακολουθήσει έγκαιρα την αλλαγή του στόλου των πελατών του και, γιατί όχι, να αυξήσει το πελατολόγιο. Για παράδειγμα, οι ραγδαίες εξελίξεις γύρω από την ηλεκτροκίνηση έχουν οδηγήσει στην αδήριτη ανάγκη προσαρμογής της ΙΑΠΩΝΙΚΗ στην κάλυψη και αυτού του τομέα, όσον αφορά τη συντήρηση και επισκευή. Δεδομένου ότι οι τεχνικοί εκπαιδεύονται με ταχείς ρυθμούς, προκειμένου να πραγματοποιούν εργασίες σε αμιγώς ηλεκτρικά, υβριδικά και plug-in-hybrid αυτοκίνητα, απαιτούνται τα κατάλληλα εργαλεία με προτεραιότητα στις ειδικές μονώσεις για την προστασία από τα ηλεκτρικά φορτία. Η εταιρεία εδώ και δύο χρόνια, παρέχει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και μεριμνά, ώστε ο τεχνικός να εργάζεται με ασφάλεια.
Τα επιµέρους ερωτήµατα γύρω από τα κριτήρια, τον τρόπο επιλογής των µηχανηµάτων και των εργαλείων µε τα οποία πρέπει να εξοπλίζεται σήµερα ένα συνεργείο, ώστε να χαρακτηρίζεται από πληρότητα, είναι πολλά και εύλογα. Ας δούµε τι απαντούν στα πιο καίρια από αυτά οι ειδικοί:
- Αξίζει τον κόπο ένας µηχανικός, να πληρώσει κάτι παραπάνω για ένα καλό εργαλείο;
Μέχρι πριν έναν χρόνο, η αγορά λειτουργούσε κατά κανόνα με την τάση «Καλό εργαλείο είναι το φθηνό εργαλείο». Η οικονομική κρίση και η πανδημία του Covid 19 που προηγήθηκε επηρέασαν τις αποφάσεις πολλών, καθώς όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου δεν ήταν σε θέση να αποκτήσουν τα πιο ποιοτικά προϊόντα, ακόμη και αν γνώριζαν πως με αυτά θα έκαναν σωστότερα την εργασία τους. Τα πράγματα, ωστόσο, βελτιώνονται με τον καιρό και είναι κοινός τόπος πια πως αξίζει να δαπανήσει ένας μηχανικός παραπάνω χρήματα που αποδεδειγμένα θα του εξασφαλίσουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Βεβαίως και πάλι πρέπει να προσέξει τι του «σερβίρεται», διότι υπάρχουν περιπτώσεις που η τιμή αγοράς του εργαλείου δεν αντικατοπτρίζει την ποιότητα ή και τις παρεχόμενες υπηρεσίες μετά την πώληση. Ο επισκευαστής οφείλει να δώσει μεγάλη προσοχή με ποια εταιρεία θα συνεργαστεί και ποιες υπηρεσίες του παρέχει μετά την πώληση. Πρέπει πρώτα να κάνει την έρευνά του και στη συνέχεια να αποφασίσει.
- Ποια είναι σήµερα η εγγύηση που δίνουν οι κατασκευαστές για τον εξοπλισµό;
Ο κανόνας είναι 2 χρόνια. Το «εφ’ όρου ζωής» συνηθίζεται στα εργαλεία χειρός. Παρ’ όλα αυτά, λίγες εταιρείες κατασκευής δίνουν επίσημα τέτοια εγγύηση.
- Παίζει σηµαντικό ρόλο για ένα προµηθευτή να καλύπτει γεωγραφικά όλη την επικράτεια;
Το τμήμα εξοπλισμού συνεργείων της ΙΑΠΩΝΙΚΗ δραστηριοποιείται σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Εκτός από την Αττική, υπάρχουν τεχνικοί με μόνιμη έδρα στη Δυτική, Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα, καθώς και στην Κρήτη. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα της άμεσης επίσκεψης στο συνεργείο-πελάτη για οποιονδήποτε λόγο. Στους περισσότερους κινήσιμους κωδικούς υπάρχει πρόβλεψη αποθέματος. Έχοντας αυτό ως δεδομένο και συνδυάζοντας τη φυσική παρουσία τεχνικών της ΙΑΠΩΝΙΚΗ σε όλη τη χώρα, παρέχεται η δυνατότητα παράδοσης/εγκατάστασης οποιουδήποτε τεχνολογικού εξοπλισμού μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες (οπουδήποτε στην Ελλάδα).
- Πώληση και after sales. Σε τι υπερέχει η ΙΑΠΩΝΙΚΗ στο Automotive Aftermarket;
Η πώληση εργαλείων/μηχανημάτων/διαγνωστικών από την εταιρεία διαφέρει από οποιαδήποτε άλλη πώληση στο συνεργείο. Αυτός είναι και ο λόγος που η ΙΑΠΩΝΙΚΗ διαθέτει εξειδικευμένους τεχνικούς πωλητές, οι οποίοι έρχονται σε επαφή με το συνεργείο και καταγράφουν τις πιθανές ανάγκες του. Στη συνέχεια, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει παρουσίαση σε πραγματικό χρόνο του προϊόντος (εάν απαιτείται) και επεξήγηση των τεχνικών δυνατοτήτων του. Οι τεχνικοί πωλητές της ΙΑΠΩΝΙΚΗ εκπαιδεύονται, συνεχώς, από τα εργοστάσια και από ειδικούς εκπαιδευτές, ώστε να είναι ενήμεροι για να δώσουν λύσεις σε οποιο πρόβλημα προκύψει. Στη συνέχεια και κατά την εγκατάσταση, πραγματοποιείται πλήρης εκπαίδευση στον τεχνικό, όσον αφορά στη χρήση του εργαλείου/μηχανήματος και επιπρόσθετα του παρέχεται η δυνατότητα για απομακρυσμένη υποστήριξη ή προγραμματισμός επόμενης επίσκεψης για οποιαδήποτε επιπλέον ενέργεια. Η εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος στην τεχνική υποστήριξη, με απώτερο σκοπό να είναι αξιόπιστη και να δημιουργείται ένα αίσθημα ασφάλειας, διαβεβαιώνοντας τους επισκευαστές ότι το εξειδικευμένο προσωπικό της ΙΑΠΩΝΙΚΗ στοχεύει σε μία μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης και όχι σε μία ευκαιριακή πώληση.
- Ποια είναι η προστιθέµενη αξία σε ότι αφορά τόσο τα προϊόντα όσο και την παροχή υπηρεσιών;
Η διεθνής καταξίωση των εργοστασίων που εκπροσωπεί η ΙΑΠΩΝΙΚΗ στην Ελλάδα είναι το μεγαλύτερο εχέγγυο των ποιοτικών προϊόντων τους. Σε επίπεδο υπηρεσιών, αποτελεί αποδεδειγμένα τη μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα με 28 συνεργάτες/τεχνικούς σε όλα τα επίπεδα, διαθέτοντας υψηλή τεχνογνωσία και πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στο αντικείμενο. Η επαφή, η γνώση, η εκπαίδευση, η εμπειρία, η οργάνωση και η συνεχής επένδυση σε όλους αυτούς τους τομείς καθιστά την ΙΑΠΩΝΙΚΗ όχι απλά ανταγωνιστική, αλλά μεγάλο πρωταγωνιστή στον τομέα του εξοπλισμού σήμερα, αλλά και για τα επόμενα χρόνια.
- Ποιες είναι οι κύριες ανάγκες ενός ανεξάρτητου συνεργείου σήµερα; Τι θα πρέπει να κάνει για να αποκτήσει ένα ουσιαστικό πλεονέκτηµα;
Το θέμα αυτό αποτελεί την πεμπτουσία ενός συνεχούς διαλόγου με τα ίδια τα συνεργεία. Πρόκειται για ένα ολόκληρο πλέγμα διεργασιών, με στόχο την αναζήτηση των καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν και των ενδεδειγμένων λύσεων, βάσει βέλτιστων πρακτικών.
Τα «must» ενός σύγχρονου συνεργείου
- Τεχνική εκπαίδευση
- Πρόσβαση σε τεχνικές βιβλιοθήκες
- Ακολουθία των τεχνολογικών εξελίξεων σε διαρκή βάση
- Ακολουθία αναβαθμίσεων (για όλα τα προγράμματα – όχι μόνο για τη διάγνωση)
- Τεχνική υποστήριξη
- Σταθερός στρατηγικός προμηθευτής
- Σύγχρονα μηχανήματα
- Συντήρηση και έλεγχος λειτουργικότητας μηχανημάτων και κτηριακών εγκαταστάσεων
- Καθαρό και επαγγελματικό περιβάλλον
- Απόδοση εργασίας και καθορισμός εργατοώρας
- Επαφή με τους πελάτες
- Ανυψωτικά και διαγνωστικά
Τα ανυψωτικά αυτοκινήτων είναι κύρια στοιχεία του εξοπλισμού των συνεργείων που χρησιμοποιούνται για να ανυψώνουν αυτοκίνητα με σκοπό την επισκευή ή συντήρηση. Υπάρχουν διάφοροι τύποι ανυψωτικών, που διαφέρουν στη σχεδίαση, τη λειτουργία και την εφαρμογή τους. Ανεξάρτητα από τον τύπο, είναι σημαντικό να χρησιμοποιούνται σωστά και με ασφάλεια για τον χειριστή και το όχημα. Παράλληλα, τα διαγνωστικά είναι απαραίτητα σε κάθε σύγχρονο συνεργείο για την ανίχνευση και επίλυση προβλημάτων. Αυτό επιτυγχάνεται συνήθως μέσω ειδικών εργαλείων και συσκευών που συνδέονται, κατάλληλα, με το ηλεκτρονικό σύστημα του οχήματος. Η διαδικασία περιλαμβάνει την ανάγνωση κωδικών βλαβών (DTCs), την ανάλυση δεδομένων από διάφορους αισθητήρες και τη διεξαγωγή δοκιμών των επιμέρους τμημάτων του οχήματος, όπως ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, το σύστημα πέδησης και οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις. Πιο αναλυτικά,
- Ανυψωτικά
Όταν υπάρχει η ανάγκη για ανυψωτικό με πλατφόρμα, η επιλογή είναι το ψαλιδωτό. Η τεχνολογία του τετρακόλωνου έχει, γενικά, ξεπεραστεί. Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως η επιλογή τετρακόλωνου πραγματοποιείται μόνο για κάποιες ειδικές εργασίες. Οι λόγοι είναι συγκεκριμένοι:
- Απαίτηση και δέσμευση λιγότερου λειτουργικού χώρου
- Πιο εύκολη και οικονομική συντήρηση
- Μεγαλύτερη ασφάλεια στην εργασία
Γενικά η επιλογή ενός κατάλληλου ανυψωτικού θα πρέπει να γίνεται ως επί το πλείστον ανάλογα με τον τύπο εργασίας, τις ανάγκες του συνεργείου και το εμβαδόν του χώρου. Εν δυνάμει, όλα τα ανυψωτικά τελευταίας τεχνολογίας που τηρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές μπορούν να καλύψουν τις ποικίλες απαιτήσεις των επιχειρήσεων του κλάδου, ούτως ώστε να ανταποκρίνονται με πληρότητα στις υποχρεώσεις συντήρησης και επισκευής των αυτοκινήτων.
![](https://autospecialist.gr/wp-content/uploads/2024/12/EXOPLISMOS-SYNERGEIOU_02-1160x573.jpg)
- Διαγνωστικά
Κατά βάση, ένα διαγνωστικό σύστημα πρέπει να έχει ένα εύρος καλύψεων πάνω από το 85% των μοντέλων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Επίσης, πρέπει να έχει μεγάλο μενού σε ενεργοποιήσεις, adaptation, ρυθμίσεις, επαναφορές τιμών και γραμμικές απεικονίσεις αισθητήρων.
Κυρίαρχο κριτήριο είναι με πόσους κατασκευαστές έχει κάνει συμφωνία ο προμηθευτής του διαγνωστικού, ώστε να εξασφαλίζει:
- πρόσβαση μέσω SGW, και,
- πρόσβαση στις τεχνικές πληροφορίες των συστημάτων και την καθοδηγούμενη διάγνωση.
Εάν δεν υπάρχουν αυτά τα δύο ή υπάρχει μέρος αυτών, τότε το διαγνωστικό σίγουρα δεν καλύπτει το συνεργείο. Εάν εξασφαλίζονται όλα τα προαναφερόμενα, τότε ένα συνεργείο μπορεί να εξετάσει την περίπτωση προμήθειας του διαγνωστικού, αφού όμως, πρωτίστως, βεβαιωθεί ότι παρέχονται υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης από τον προμηθευτή. Το βασικότερο κριτήριο επιλογής ενός καλού συστήματος διάγνωσης είναι η τεχνική υποστήριξη.
![](https://autospecialist.gr/wp-content/uploads/2024/12/EXOPLISMOS-SYNERGEIOU_03-1160x725.jpg)
Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ διαθέτει αποδεδειγμένα τμήμα τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης που λειτουργεί οκτώ ώρες την ημέρα σε πενθήμερη βάση και μπορεί να οδηγήσει τον τεχνικό σε ορθή διάγνωση και επίλυση των βλαβών.
Παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης
Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ διαθέτει ακόμη συγκεκριμένο τμήμα εκπαίδευσης (ΤΕΚ) με εξειδικευμένους τεχνικούς και τμήμα παροχής τηλεφωνικής υποστήριξης (Hotline). Έτσι, μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες service διαφόρων μηχανημάτων με επίσκεψη στο συνεργείο. H υπηρεσία Hotline, ειδικότερα, έχει τη δυνατότητα υποδοχής και απάντησης 150 τηλεφωνημάτων την ημέρα. Ο πελάτης καλεί, στη συνέχεια γίνεται καταγραφή της κλήσης και ο αμέσως διαθέσιμος τεχνικός τηλεφωνεί στον πελάτη. Ο χρόνος ανταπόκρισης είναι 8’-11’ στις ώρες αιχμής και λιγότερο από 5’ στις υπόλοιπες. Το τμήμα εκπαίδευσης της ΙΑΠΩΝΙΚΗ έχει το μεγαλύτερο πρόγραμμα εκπαίδευσης από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία στην Ελλάδα. Χρησιμοποιούνται 13 αίθουσες σε διάφορες πόλεις και 5 εκπαιδευτές που μπορούν να υλοποιήσουν τεχνικά σεμινάρια όσον αφορά τις λειτουργίες συστημάτων αλλά και τεχνικές οδηγίες αντιμετώπισης βλαβών. Επίσης, σε συνεργασία με τους προμηθευτές ανταλλακτικών οργανώνονται και τεχνικά σεμινάρια για την καλύτερη εφαρμογή των προϊόντων.
Η εταιρεία διαθέτει υπερσύγχρονο DemoVan το οποίο είναι πλήρως εξοπλισµένο µε τους περισσότερους και πιο κινήσιµους κωδικούς εργαλείων χειρός για επιτόπου δειγµατισµό και παραγγελίες κατά την επίσκεψη στα συνεργεία.
![](https://autospecialist.gr/wp-content/uploads/2024/12/EXOPLISMOS-SYNERGEIOU_04-1160x725.jpg)
Συµπέρασµα
Στις µέρες µας επιβάλλεται τα συνεργεία να έχουν συγκεκριµένα ειδικά εργαλεία στην κατοχή τους, ώστε να εκτελούν σωστά και γρήγορα τις επισκευές και να τοποθετούν τα ανταλλακτικά. Αυτό έχει να κάνει τόσο µε την εγγύηση του ανταλλακτικού όσο και µε τον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο για ένα συνεργείο να έχει στην κατοχή του τέτοιου είδους εργαλεία τα οποία θα χρησιµοποιεί κατά περίπτωση. Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ, µε την εµπειρία 5 δεκαετιών την οποία έχει αποκτήσει, µε την ευρύτατη γκάµα των ανταλλακτικών που διαθέτει σήµερα, πάνω απ’ όλα όµως έχει στελεχωθεί µε εξειδικευµένο προσωπικό που διασφαλίζει ότι οι πελάτες της θα µείνουν ικανοποιηµένοι!