Η Porsche κυκλοφόρησε τη νέα 992.2 GTS, η οποία είναι εξοπλισµένη µε κινητήρα 40 kW ενσωµατωµένο στο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστηµα ανάκτησης ενέργειας στον υπερσυµπιεστή.
Εντυπωσιακή αν μη τι άλλο εξέλιξη για το είδος. «Αναπτύξαμε και δοκιμάσαμε μία μεγάλη ποικιλία ιδεών και προσεγγίσεων για να καταλήξουμε στο υβριδικό σύστημα που θα ταίριαζε τέλεια στην 911. Το αποτέλεσμα είναι μια μοναδική κίνηση που ταιριάζει στη συνολική ιδέα της 911 και βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις της», δήλωσε ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των Model Lines 911 και 718 της Porsche.
Συγκεκριμένα, ένας ενσωματωμένος ηλεκτροκινητήρας, τοποθετημένος μεταξύ του συμπιεστή και του τροχού του στροβίλου, χρησιμοποιείται για να εξασφαλίσει τον σταθερό έλεγχο της ταχύτητας του συμπιεστή, εξαλείφοντας την καθυστέρηση και επιτρέποντας τη χρήση ενός και όχι διπλού στροβιλοσυμπιεστή. Ο κινητήρας μπορεί, επίσης, να αναγεννήσει έως και 11 kW, τα οποία τροφοδοτούνται στην μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Αυτό δεν είναι το πρώτο εγχείρημα της Porsche για ανάκτηση ενέργειας καυσαερίων. Το υβριδικό αγωνιστικό της 919 LMP1 χρησιμοποιούσε ένα παρόμοιο σύστημα, ωστόσο, με μία ξεχωριστή τουρμπίνα για ανάκτηση ενέργειας και τον κύριο στροβιλοσυμπιεστή για την ενίσχυση του κινητήρα.

Το 8τάχυτο κιβώτιο DCT είναι εξοπλισμένο με κινητήρα 40 kW, ικανό να αποδίδει 150 Nm ροπής. Η Porsche δηλώνει ότι η μπαταρία του υβριδικού συστήματος έχει το ίδιο μέγεθος και βάρος με μία παραδοσιακή μπαταρία εκκίνησης 12 V, αλλά λειτουργεί στα 400 V και μπορεί να αποθηκεύσει 1,9 kWh ενέργειας. Μία ελαφριά μπαταρία λιθίου 12 V λειτουργεί για την τροφοδοσία των συστημάτων χαμηλής τάσης.
Ο θερμικός κινητήρας έχει επίσης ενδιαφέρον, καθώς η χωρητικότητά του αυξήθηκε κατά 0,6 λίτρα χάρη στη διάμετρο 97 mm και τη διαδρομή 81 mm (από 91×76,4 mm). Το σύστημα AC χρησιμοποιεί τώρα μία ηλεκτροκίνητη αντλία, εξαλείφοντας την ανάγκη για κίνηση με ιμάντα, η οποία με τη σειρά της δημιουργεί χώρο για τον μετατροπέα και τον μετατροπέα DC-DC του υβριδικού συστήματος πάνω από τον κινητήρα.
Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, ο κινητήρας boxer αποδίδει 485 ίππους και 570 Nm ροπής. Με το υβριδικό σύστηµα ενεργοποιηµένο, η συνολική απόδοση είναι 541 ίπποι και 610 Nm. Η αύξηση ισχύος σε σχέση µε τον προκάτοχό του είναι 45 kW (61 ίπποι).