Μείωση αιτήσεων εγγύησης, φέρνει το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Textar
TEXTAR

Μείωση αιτήσεων εγγύησης, φέρνει το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Textar

Η premium µάρκα συστηµάτων πέδησης έχει στόχο να ηγηθεί στον τοµέα της εκπαίδευσης και κατάρτισης της βιοµηχανίας σε βέλτιστες πρακτικές, οδηγώντας σε σηµαντική µείωση των αιτήσεων εγγύησης που οφείλονται σε εσφαλµένη τοποθέτηση.

Με µία συνεχώς διευρυνόµενη τεχνική οµάδα και 11 εκπαιδευτές, η Textar προσφέρει εξαιρετική τεχνική εκπαίδευση προσαρµοσµένη στις ανάγκες του κάθε πελάτη. Από δια ζώσης εκπαιδεύσεις και ψηφιακά µαθήµατα µέχρι την άµεση τεχνική υποστήριξη, ο κατασκευαστής στηρίζει πελάτες σε όλο τον κόσµο για να αντιµετωπίσουν τις προκλήσεις εκπαίδευσης που τους επηρεάζουν περισσότερο.

O Scott Irwin, Επικεφαλής Τεχνικής Εκπαίδευσης στην TMD Friction, δήλωσε: Η τεχνική οµάδα δεχόταν τακτικά κλήσεις από συνεργεία ή διανοµείς για προβληµατικά προϊόντα. Ωστόσο, όταν ερευνήσαµε τι συνέβαινε, σχεδόν πάντα το πρόβληµα οφειλόταν σε εσφαλµένη τοποθέτηση ή έλλειψη γνώσης κατά την τοποθέτηση των φρένων. Καταλάβαµε ότι έπρεπε να βοηθήσουµε τους πελάτες µας και ότι είχαµε την ευθύνη ως κατασκευαστής να µειώσουµε αυτά τα προβλήµατα.

Scott Irwin, Επικεφαλής Τεχνικής Εκπαίδευσης στην TMD Friction

Προσαρµοσµένη εκπαίδευση και υποστήριξη κατά ζήτηση

Οι τεχνικοί ειδικοί της Textar προσαρμόζουν την εκπαίδευση ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών, στη μορφή που τους ταιριάζει καλύτερα. Τα “Textar Brake Clinics” είναι εκπαιδευτικά σεμινάρια δια ζώσης για πελάτες και συνεργεία σε κάθε περιοχή. Περιλαμβάνουν εστίαση στις βέλτιστες πρακτικές για αντικατάσταση τακακιών και δίσκων, καθώς και συζήτηση βασικών θεμάτων, όπως συχνά σφάλματα, τελευταίες τάσεις και τα κατάλληλα εργαλεία για κάθε εργασία, καθώς και το μοναδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ανακατασκευής φρένων για επαγγελματικά οχήματα. Η εταιρεία προσφέρει επίσης ψηφιακές εκπαιδευτικές ευκαιρίες με τη μορφή δωρεάν webinars, που διεξάγονται σε πολλές γλώσσες, όπως Γερμανικά, Αγγλικά και Πολωνικά.

Εκπαίδευση για τα οχήµατα του µέλλοντος

Η παγκόσμια έλλειψη εξειδικευμένων τεχνικών αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με την συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία οχημάτων, καθιστά την εκπαίδευση και την αναβάθμιση δεξιοτήτων πιο σημαντικές από ποτέ. Τα σημερινά οχήματα εξελίσσονται συνεχώς, και οι απαιτήσεις συντήρησης αλλάζουν διαρκώς. Αυτό, σε συνδυασμό με τους περιορισμούς χρόνου, οδηγεί μερικές φορές στην παράβλεψη απλών διαδικασιών για χάρη της ταχύτητας.

Η Textar υποστηρίζει επίσης τον τομέα της εκπαίδευσης, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της ομάδας εκπαίδευσης. Ο κατασκευαστής επενδύει στη νέα γενιά τεχνικών, ενημερώνοντάς τους για βέλτιστες πρακτικές και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της βιομηχανίας. Το 2024, οι εκπαιδευτές της Textar επισκέφθηκαν περισσότερες από 15 τεχνικές σχολές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ενηµέρωση συνεργείων για τις τελευταίες καινοτοµίες

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στα οχήματα ασκούν μεγαλύτερη πίεση και αυξάνουν την πολυπλοκότητα στα συνεργεία σήμερα. Ο Scott και οι τεχνικές του ομάδες έχουν διαπιστώσει ότι, ενώ τα οχήματα αναπτύσσονται και αλλάζουν, οι συμβουλές και η υποστήριξη δεν παρέχονται επαρκώς στους έμπειρους επαγγελματίες που μπορεί να μην είναι εξοικειωμένοι με αυτές τις νέες τεχνολογίες. Αυτό το αυξανόμενο κενό γνώσεων ώθησε την Textar να προσφέρει εκπαίδευση από ειδικούς για ειδικούς.

Θέλουµε να δώσουµε στους τεχνικούς τη γνώση που χρειάζονται για να είναι µπροστά από τις καινοτοµίες στα οχήµατα και να ακολουθούν πάντα τις βέλτιστες πρακτικές για ασφαλέστερο φρενάρισµα. Ως παγκόσµιος ηγέτης στην τεχνολογία τριβής φρένων, θεωρούµε καθήκον µας να εκπαιδεύουµε, να ενηµερώνουµε και να στηρίζουµε τους επαγγελµατίες του αυτοκινήτου παγκοσµίως. λέει ο Scott.

Ακολουθώντας τις συμβουλές της Textar, τα συνεργεία θα αντιμετωπίσουν λιγότερες καταγγελίες πελατών, όπως θόρυβος, κραδασμοί και ταλαντώσεις, που μπορεί να προκληθούν από εσφαλμένη τοποθέτηση.

Στενή συνεργασία µε διανοµείς

Η Textar συνεργάζεται στενά με τους διανομείς της εδώ και αρκετά χρόνια, παρέχοντας τεχνικές συμβουλές και υποστήριξη στις ομάδες τους, αλλά και άμεσα στα συνεργεία. Εάν ένας πελάτης αντιμετωπίσει θόρυβο ή κραδασμούς μετά από αντικατάσταση φρένων, τα συνεργεία συχνά κατηγορούσαν το προϊόν ως ελαττωματικό, και οι διανομείς απαντούσαν με αντικατάσταση. Ωστόσο, πολλές φορές τα προβλήματα προκύπτουν όχι λόγω των ελαττωματικών προϊόντων, αλλά λόγω της εσφαλμένης τοποθέτησης. Μέσα από την εκπαίδευση, οι διανομείς μπορούν πλέον να καθοδηγούν τα συνεργεία πρώτα στις βέλτιστες πρακτικές.

Ο Scott δήλωσε: Είµαστε παθιασµένοι µε την οικοδόµηση µακροχρόνιων συνεργασιών µε τους πελάτες µας και αναζητούµε πάντα τρόπους να τους στηρίζουµε και να τους βοηθάµε να αναπτυχθούν. Η διπλή προσέγγιση της παροχής εκπαίδευσης στους διανοµείς και τους πελάτες των συνεργείων τους έχει µειώσει τις αιτήσεις εγγύησης, ενώ διασφαλίζει ασφαλέστερο φρενάρισµα και καλύτερη απόδοση για τον οδηγό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.