Νέος κινητήρας 1.2L µε ήπιο υβριδικό σύστηµα 12V SHVS
Suzuki Swift 2024

Νέος κινητήρας 1.2L µε ήπιο υβριδικό σύστηµα 12V SHVS

Στόχος η καλύτερη δυνατή περιβαλλοντική απόδοση.

Το Suzuki Swift στην 4η γενιά του διαθέτει νέας σχεδίασης τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων Z12E, που πετυχαίνει θερµική απόδοση έως 40% (καύσιµο RON95), µε αποτέλεσµα καλύτερη οικονοµία καυσίµου. Άλλα χαρακτηριστικά του περιλαµβάνουν τη µείωση του βάρους και των εκποµπών ρύπων, καθώς και την αύξηση της ροπής σε χαµηλές στροφές λειτουργίας για καλύτερη απόκριση και συνολική απόδοση.

Σε σύγκριση µε τον προηγούµενο κινητήρα K12D, έχει επιτευχθεί υψηλότερη οικονοµία καυσίµου µε τους εξής τρόπους:

  1. Βελτιστοποίηση του στροβιλισμού του μείγματος στον κύλινδρο για ταχύτερη καύση.
  2. Χρησιμοποίηση ενός ενδιάμεσου μηχανισμού κλειδώματος στο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής VVT.
  3. Αύξηση του ρυθμού ροής της βαλβίδας EGR.
  4. Υιοθέτηση μηχανισμού εντατήρα εκκρεμούς και χρήση ηλεκτρικής αντλίας νερού.

Επίσης, ο αριθμός εκπεμπόμενων σωματιδίων (PN) έχει μειωθεί με την καταστολή της ατελούς καύσης που μπορεί να συμβεί σε υψηλότερες σχέσεις συμπίεσης και με τη χρήση τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα και ενός φίλτρου σωματιδίων βενζίνης που αναφέρεται ως GPF (φίλτρο σωματιδίων βενζίνης).

Στο νέο Swift, ο κινητήρας συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V SHVS για περαιτέρω βελτιωμένη περιβαλλοντική απόδοση. Το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου.

Το κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, έχει βελτιστοποιηθεί ειδικά για το νέο κινητήρα, καθώς και το σύστημα μετάδοσης κίνησης για να εξασφαλιστεί υψηλή οικονομία καυσίμου και υψηλή απόδοση ισχύος. Το συγχρονιζέ και η διαδρομή του μοχλού έχουν εξελιχθεί για τη μείωση της απαιτούμενης δύναμης κατά την αλλαγή των σχέσεων και ο βαθμός σκληρότητας του ελατηρίου του συγκλίνοντα διακόπτη μετατόπισης έχει βελτιστοποιηθεί για να εξασφαλίζεται ομαλή και ελαφριά εμπλοκή των σχέσεων.

Τα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων υιοθετούν ένα νέας σχεδίασης και κατασκευής υψηλής απόδοσης CVT κιβώτιο, κατάλληλο για το νέο κινητήρα. Ο μετατροπέας ροπής χρησιμοποιεί έναν αποσβεστήρα που έχει χαμηλότερη ακαμψία και απορροφά αποτελεσματικά τις περιστροφικές διακυμάνσεις από τον κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση NVH (Noise, Vibration, και Harshness – Θόρυβος, Κραδασμός και Τραχύτητα) και την οικονομία καυσίμου.

Στο εμπρός τμήμα, η διάμετρος της αντιστρεπτικής ράβδου έχει μεγαλώσει και έχει αυξηθεί η σκληρότητα του ελατηρίου. Επίσης, η διάμετρος της άρθρωσης με τον τροχό έχει επίσης μεγαλώσει για να βελτιωθεί η απόδοση του συστήματος μετάδοσης. Επιπλέον, έχουν προστεθεί φύλλα Teflon™ στις βάσεις για να αυξήσουν την ακαμψία, μειώνοντας τις τριβές κατά την ταλάντωση. Συνολικά, αυτές οι αλλαγές βοηθούν στη βελτίωση της αίσθησης του τιμονιού και της συμπεριφοράς του οχήματος στις στροφές για αυξημένη σταθερότητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.