Πρόσφατα παρουσιάστηκε το δεύτερο μοντέλο της OMODA, το OMODA 7. Συν-δημιουργημένο σε βάθος με τους καταναλωτές από όλο τον κόσμο, ενσωματώνει τις φιλοδοξίες της νέας γενιάς για το ιδανικό όχημα, συνδυάζοντας μόδα, τεχνολογία, φουτουρισμό και τις αισθητικές τάσεις των νέων για τις ενεργειακές λύσεις.
H OMODA εστιάζει στη σύνδεση και την αλληλεπίδραση με τους χρήστες, ακούγοντας πάντα τις γνώμες τους. Το OMODA 7 είναι το αποτέλεσμα της βαθιάς κατανόησης των αναγκών του καταναλωτικού κοινού. Aπευθύνεται στους νέους ανθρώπους, οι οποίοι είναι προσανατολισμένοι στο μέλλον και επιτυχημένοι στην καριέρα τους. Όπως τονίζεται αρμοδίως, αυτή η γενιά αντιλαμβάνεται γρήγορα τα νέα πράγματα και είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες, βρίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας και εστιάζουν περισσότερο στην έκφραση του εαυτού τους και στην ικανοποίηση των αισθητικών τους προτιμήσεων. Γι’ αυτό, από την αρχή του σχεδιασμού του, το OMODA 7 έλαβε υπόψη τα χαρακτηριστικά αυτών των νέων που επιθυμούν να εξερευνήσουν τα όρια της ζωής, παρουσιάζοντας δυναμική αισθητική, φουτουριστικό στυλ, ακολουθώντας ένα lifestyle γεμάτo αυτοπεποίθηση που ευθυγραμμίζεται με τον τρόπο ζωής που επιδιώκουν.
Βαθιά ριζωμένο στη φιλοσοφία σχεδιασμού της οικογένειας OMODA “Art in Motion”, οι γραμμές του OMODA 7 είναι δυναμικές και ομαλές, εκπέμποντας μια μοντέρνα γοητεία από κάθε γωνία και προσφέροντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Η μπροστινή όψη του νέου αυτοκινήτου αντλεί έμπνευση από την οικογένεια OMODA “X”, η οποία εξελίσσεται με βάση την πρώτη γενιά, παρουσιάζοντας μια ισχυρή αίσθηση φουτουρισμού. Η άνευ πλαισίου παραμετρική γρίλια και οι προβολείς LED eagle-eye αλληλοσυμπληρώνονται, δημιουργώντας ένα μοναδικό δυναμικό στυλ.
Το πλευρικό προφίλ του αυτοκινήτου είναι σχετικά απλό και δυναμικό, με μια ανοδική γραμμή στη μέση που εναρμονίζεται με το βελτιωμένο αμάξωμα, διερμηνεύοντας τις μεταβολές του φωτός και της σκιάς με γλυπτική ακρίβεια. Η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι εξίσου αξιοσημείωτη, με ένα πλήρες ανάγλυφο και τρισδιάστατες γραμμές που αντανακλούν τη σχεδίαση “Χ” του εμπρός μέρους, που συμπληρώνεται από πίσω φώτα, ενισχύοντας εντυπωσιακά την αναγνωρισιμότητα του οχήματος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εξωτερική σχεδίαση του OMODA 7 δίνει μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες, ενσωματώνοντας μοναδική επεξεργασία με pixelated στην περιοχή των προβολέων ομίχλης και σχεδίαση εμπνευσμένη από την ψηφιακή τεχνολογία. Όπως φαίνεται, η σχεδιαστική φιλοσοφία του OMODA 7, “Stylish on Every Sides”, αποτυπώνει τη φουτουριστική αισθητική σε κάθε πτυχή του οχήματος. Το εξαιρετικά τεχνολογικό εσωτερικό και τα πολυάριθμα φουτουριστικά στοιχεία κάνουν το OMODA 7 να ξεχωρίζει ανάμεσα στους συνομηλίκους του, αποτελώντας μια πιο εξατομικευμένη επιλογή για τους νέους και δίνοντας νέες ιδέες και κατευθύνσεις για το μελλοντικό σχεδιασμό αυτοκινήτων. Αναφέρεται ότι το OMODA 7 θα ξεκινήσει το παγκόσμιο λανσάρισμά του στις αρχές του επόμενου έτους.