Παρουσιάση εργαλείου µε AI για τεχνικές ερωτήσεις
SKF

Παρουσιάση εργαλείου µε AI για τεχνικές ερωτήσεις

Η SKF ανακοίνωσε την κυκλοφορία του SKF Product Assistant, ενός νέου εργαλείου με γενετική τεχνητή νοημοσύνη (Gen AI) για την αντιμετώπιση τεχνικών ερωτήσεων σχετικά με τα προϊόντα της. Το εργαλείο αυτό, διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της SKF, απαντά σε τεχνικά ερωτήματα, καθοδηγώντας τους χρήστες προς τις απαραίτητες πληροφορίες ερωτήσεις και παρέχοντας εύκολα κατανοητές περιλήψεις. 

Στον σημερινό γρήγορο ρυθμό ζωής, οι πελάτες χρειάζονται άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες. Το SKF Product Assistant ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη, παρέχοντας άμεση καθοδήγηση, βοηθώντας τους πελάτες να βρουν λύσεις γρήγορα και αποτελεσματικά. Αυτό το εργαλείο εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και προσπάθεια, φέρνοντας τους πελάτες ένα βήμα πιο κοντά στην επίλυση των προβλημάτων τους.

Ο Linus Wahlterius, Διευθυντής Στρατηγικής Προϊόντων της SKF, δήλωσε: «Το SKF Product Assistant παρέχει άμεση πρόσβαση στη γνώση της SKF με ταχύτητα και ακρίβεια. Αυτή η νέα λειτουργία, τώρα σε beta μορφή, στοχεύει να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν αυτό που χρειάζονται μόνο μέσω της αναζήτησης, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν για συμβουλές από ειδικούς.»

Ο ψηφιακός βοηθός, που αναπτύχθηκε από ειδικούς λογισμικού και μηχανικούς εφαρμογών της SKF, υπερβαίνει τις δυνατότητες των γενικών μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLMs) όσον αφορά στις πληροφορίες προϊόντων της SKF. Το SKF Product Assistant είναι διαθέσιμο στις αγγλόφωνες ιστοσελίδες της, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ινδίας και του ομίλου SKF. Το επόμενο έτος, η εταιρεία θα επεκτείνει αυτή τη δυνατότητα και σε μη αγγλόφωνες ιστοσελίδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.