Προετοιµασία του χώρου υποδοχής
πελάτης

Προετοιµασία του χώρου υποδοχής

Η προετοιµασία του χώρου υποδοχής συµβάλλει στην απόδοση του Τεχνικού Συµβούλου και αποτελεί τον χώρο της προσωπικής του ευθύνης, σε ό,τι αφορά την τάξη και την καθαριότητα.

Κατά την έναρξη κάθε εργάσιμης ημέρας και πριν ξεκινήσουν να φτάνουν οι πελάτες στο συνεργείο, είναι σημαντικό ο Τεχνικός Σύμβουλος να φροντίσει ώστε ο χώρος της υποδοχής να είναι λειτουργικός και σωστά οργανωμένος.

Η φροντίδα για την τακτοποίηση του χώρου ανήκει στον Τεχνικό Σύμβουλο. Είναι απαραίτητο ο χώρος της υποδοχής να είναι άνετος, ασφαλής για τους πελάτες και καθαρός. Δεν πρέπει να υπάρχουν υγρά στο πάτωμα, που ενδέχεται να γλιστρούν και να προκαλέσουν πτώση. Επίσης, στο δάπεδο δεν πρέπει να υπάρχουν αντικείμενα στα οποία κάποιος μπορεί να σκοντάψει και να πέσει. Τυχόν απορρίμματα από την προηγούμενη ημέρα πρέπει να απομακρυνθούν και να μην υπάρχει ακαταστασία. Τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο Τεχνικός Σύμβουλος θα πρέπει να είναι καθαρά και τακτοποιημένα στον σχετικό εργαλειοφόρο.

Όλοι οι υπολογιστές που βρίσκονται στον χώρο θα πρέπει να είναι σε λειτουργία, έτοιμοι για εργασία. Το ίδιο ισχύει και για τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό που βρίσκεται στον χώρο της υποδοχής, όπως για παράδειγμα το ανυψωτικό.

Η πρώτη εντύπωση του πελάτη από τον χώρο υποδοχής είναι σημαντική και σχετίζεται άμεσα με τη γνώμη που θα σχηματίσει για την ποιότητα των εργασιών.

Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να υπάρχει στον χώρο της υποδοχής:

Πίνακας καλωσορίσματος των πελατών, που θα πρέπει να είναι έτοιμος από το προηγούμενο βράδυ. Ο Τεχνικός Σύμβουλος απλά το πρωί θα πρέπει να τον ελέγξει. Είναι σημαντικό να υπάρχει ένας πίνακας, διότι σε αυτόν αναγράφεται το όνομα του πελάτη και η ώρα του ραντεβού. Αυτό έχει θετική επίδραση, καθώς δείχνει πως το συνεργείο αφιερώνει χρόνο στον πελάτη και σέβεται τις ανάγκες του.


Κατά τη διάρκεια της παραλαβής του αυτοκινήτου, ο Τεχνικός Σύμβουλος έχει την ευκαιρία να επισημάνει και να προτείνει εργασίες που χρειάζεται το αυτοκίνητο.

Είναι επίσης σημαντικό η διάταξη του χώρου υποδοχής να βοηθά τον Τεχνικό Σύμβουλο να πραγματοποιεί πρόσθετες και διασταυρούμενες πωλήσεις, αλλά και να εκμεταλλεύεται τον χρόνο που περνά με τον πελάτη, ώστε αυτός να μείνει ικανοποιημένος και παράλληλα να ανέβουν οι πωλήσεις του συνεργείου.

Για να διευκολυνθεί στη δουλειά του, πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα σε βιτρίνες και έτοιμα προς επίδειξη κάθε λογής αξεσουάρ (παιδικά καθίσματα, κοτσαδόροι κλπ), αναλώσιμα, λάδια, υγρά φρένων, στιλβωτικά κλπ και ανταλλακτικά (ελαστικά, αμορτισέρ, φρένα…).

Κάποια εργαλεία είναι απαραίτητο να βρίσκονται στη θέση του Τεχνικού Συμβούλου και όχι στο συνεργείο. Είναι αυτά που τον βοηθούν να πουλήσει τις πρόσθετες εργασίες. Μεταξύ άλλων, απαραίτητα στον χώρο της υποδοχής πρέπει να βρίσκονται:

  • Ελεγκτής υγρών φρένων
  • Ελεγκτής μπαταριών
  • Ελεγκτής ψυκτικού υγρού
  • Παχύμετρο για δίσκους φρένων
  • Μετρητής βάθους πέλματος.

Τέλος, ο ίδιος ο Τεχνικός Σύμβουλος, πέρα από την καθαρή φόρμα, πρέπει να έχει στην τσέπη του: ένα στυλό, κατσαβίδι, μία δοκιμαστική λυχνία LED, έναν φακό, έναν καθρέπτη, και έναν μετρητή πίεσης ελαστικών.

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΒΑΣΙΛΑΚΗ  

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.