Το Opel Manta έγινε ηλεκτρικό
Opel

Το Opel Manta έγινε ηλεκτρικό

Με αγάπη για το αυτοκίνητο, οι εργαζόμενοι της Opel σχεδίασαν και ανακατασκευάζουν ένα κλασικό όχημα μηδενικών ρύπων με ηλεκτρικά και ψηφιακά συστήματα, όπως τα νεότερα μοντέλα Opel. Τα ανταλλακτικά του Manta A επιστρέφουν στο προσκήνιο από την Opel Classic. Η τεχνογνωσία των μηχανικών της Opel, χαρίζει στον οδηγό του ανανεωμένου κλασικού μοντέλου, πίσω κίνηση σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο.

Στην αρχή υπήρχε ένα πορτοκαλί-κόκκινο Opel Manta με μαύρη οροφή από βινύλιο της συλλογής Opel Classic. Λίγο φθαρμένο, πριν την «αναπαλαίωση», αλλά γνήσιος εκπρόσωπος της ξέφρενης δεκαετίας του ’70! Παράλληλα, η ηλεκτρική επανάσταση της Opel είναι σε πλήρη εξέλιξη με νέα μοντέλα όπως το Opel Mokka-e. Έτσι, γεννήθηκε η ιδέα του ηλεκτρικού Opel Manta GSe ElektroMOD. Άλλωστε, η νέα αυτοκινητιστική τάση της εποχής είναι τα “restomods”, κλασικά οχήματα με σύγχρονα συστήματα κίνησης. Το συγκεκριμένο έχει απίστευτη ροπή στον πίσω άξονα για γρήγορες, αθόρυβες επιταχύνσεις. Όταν η ιδέα έπεσε στο τραπέζι, την αγκάλιασαν αμέσως ενθουσιώδεις σχεδιαστές, δημιουργοί 3D μοντέλων, μηχανολόγοι, τεχνικοί, μηχανικοί, ειδικοί προϊόντων και μάρκας. Στην περίπτωση του Manta GSe ElektroMOD,  η ομάδα που το κατασκεύασε έχει μεν διατηρήσει την αρχική γοητεία του, αλλά το έχει εξοπλίσει με το εκφραστικό Pixel-Vizor με την τελευταία τεχνολογία LED, το πλήρως ψηφιακό ταμπλό και, ασφαλώς, την αμιγή ηλεκτροκίνηση. Επίσης, το Manta GSe ElektroMOD απέκτησε νέα καθίσματα Recaro, παρόμοια με αυτά του σπορ Opel ADAMS.


«Το GSe αποδίδει φόρο τιμής στο Manta του παρελθόντος και την ίδια στιγμή εκφράζει την αγάπη της Opel για το κλασικό διαχρονικό μοντέλο Manta» δήλωσε ο Quentin Huber, Επικεφαλής Στρατηγικής Marketing και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην Opel.

Fun fact

Η πρώτη ιδιοκτήτρια του Manta A είχε επιλέξει ένα αυτόματο κιβώτιο, το οποίο εξακολουθούσε να είναι σε καλή κατάσταση. Ωστόσο, ήταν κάτι σπάνιο για ένα Manta της δεκαετίας του 1970 και η ομάδα «αναπαλαίωσης» ήθελε το κλασικό τετρατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Γι’ αυτό και σχεδίασαν έναν προσαρμογέα που επέτρεπε στο κιβώτιο της Opel να συνδυαστεί με ένα μεγαλύτερο συμπλέκτη. Έπειτα, χρειάστηκαν ένα μακρύτερο άξονα κίνησης, που βρήκαν στην αποθήκη ανταλλακτικών της Opel Classic. Το σύστημα φρένων προσαρμόστηκε στις αυξημένες επιδόσεις του οχήματος. Μεγαλύτερα φρένα τοποθετήθηκαν στον εμπρός άξονα, ενώ στον πίσω άξονα το ταμπούρα αντικαταστάθηκαν με δισκόφρενα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.