Πρώτες δοκιμές της Corolla Cross με υδρογόνο
corolla

Πρώτες δοκιμές της Corolla Cross με υδρογόνο

Η εταιρεία δίνει μεγάλη βαρύτητα στο υδρογόνο και αφιερώνει ένα σημαντικό κομμάτι της έρευνάς της σε αυτήν την τεχνολογία, στο πλαίσιο της προσπάθειας για την απαλλαγή από τον άνθρακα.

Αυτό περιλαμβάνει τόσο την τεχνολογία κυψελών καυσίμου (fuel cells), όσο και κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο. Πρόσφατα, παρουσίασε ένα πρωτότυπο όχημα, το Cross H2 Concept, μία παραλλαγή του μεσαίου μεγέθους Corolla SUV, το οποίο διαθέτει έναν τρικύλινδρο, τούρμπο κινητήρα 1.6 l, με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού υδρογόνου, υψηλής πίεσης. Το πρωτότυπο όχημα είναι εξοπλισμένο με δεξαμενές καυσίμου υδρογόνου, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία από την εξέλιξη του Toyota Mirai. Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 5 επιβάτες με τις αποσκευές τους. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, βασικά πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας είναι η δυνατότητα αξιοποίησης των τεχνολογιών κινητήρων εσωτερικής καύσης, οι γρήγοροι χρόνοι ανεφοδιασμού καυσίμων, καθώς και η μείωση της χρήσης και των αναγκών για πόρους μειωμένου αποθέματος, όπως το λίθιο και το νικέλιο. Έτσι, η Toyota θεωρεί πως υιοθετώντας τις υπάρχουσες τεχνολογίες και αξιοποιώντας τις επενδύσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί, το υδρογόνο θα μπορούσε να οδηγήσει σε ευρείες, προσβάσιμες λύσεις για τη μείωση του άνθρακα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ