Σύστηµα µετάδοσης κίνησης για όχηµα κυψελών καυσίµου
Vitesco

Σύστηµα µετάδοσης κίνησης για όχηµα κυψελών καυσίµου

Η κατασκευή του EMR3, που προορίζεται για το CR-V e:FCEV, ξεκίνησε στην Vitesco Technologies στο Tianjin της Κίνας.

Η Vitesco Technologies θα παραδώσει το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης άξονα EMR3 (Electronics Motor Reducer, 3ης Γενιάς) στην Honda για το ολοκαίνουργιο CR-V e:FCEV που θα διατεθεί στην αγορά στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία, αργότερα μέσα στο τρέχον έτος. Είναι η πρώτη φορά που ένα σύστημα κίνησης της Vitesco Technologies ενσωματώνεται σε ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV). Μαζί με την κίνηση του άξονα, η Honda θα εγκαταστήσει τη βαλβίδα παράκαμψης στοίβας κυψελών καυσίμου της Vitesco Technologies για τον έλεγχο της ροής αέρα προς και από την κυψέλη καυσίμου.

Η Vitesco σημειώνει ότι ενώ οι αριθμοί παραγωγής του CR-V e:FCEV θα είναι χαμηλοί, το όχημα είναι εξαιρετικά καινοτόμο. Συνδυάζει μεγάλη αυτονομία και γρήγορο ανεφοδιασμό ενός ηλεκτρικού οχήματος με σύστημα κυψελών καυσίμου με δυνατότητα οδήγησης έως και 60 χιλιομέτρων αμιγώς ηλεκτρικά με ισχύ από την μπαταρία υψηλής τάσης 17,7 kWh.

Επιπλέον, ο οδηγός διαθέτει ηλεκτρική πρίζα 110 V στο αυτοκίνητο για την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών με κατανάλωση έως και 1.500 W. Το ίδιο το όχημα μπορεί, επομένως, να γίνει μία καθαρή πηγή ενέργειας κατά τη διάρκεια των διακοπών του ρεύματος καθώς και για υπαίθριες ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης άξονα EMR3 της Vitesco Technologies είναι μία πλατφόρμα που ενσωματώνει έως και τρία εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης σε μία μονάδα: Ηλεκτρικό κινητήρα, ηλεκτρονικά ισχύος και μειωτήρα. Για το Honda e:FCEV, η Vitesco Technologies θα παράσχει μία έκδοση ηλεκτροκινητήρα και ηλεκτρονικά ισχύος χωρίς μειωτήρα. Λόγω των συμπαγών διαστάσεων, του χαμηλού βάρους, της υψηλής απόδοσης και της ευκολίας ενσωμάτωσης σε όχημα, το EMR3 είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα συστήματα μετάδοσης κίνησης αξόνων Tier 1 στην αγορά.

Η έκδοση EMR3 για το CR-V e:FCEV αναπτύχθηκε με συνεργασία των μηχανικών στην Ευρώπη, την Κίνα και την Ιαπωνία. Στο SUV της Honda αποδίδει 174 ίππους. Με μία γεμάτη δεξαμενή υδρογόνου, το όχημα αναμένεται να έχει αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων συν μία επιπλέον αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 60 χιλιομέτρων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ