Η τεχνολογία EPB της ZF έχει συµβάλει στην προώθηση της τάσης προς τον εξηλεκτρισµό των συστηµάτων πέδησης, κυρίως µε τη µετάβαση σε πλήρως ηλεκτρονικά συστήµατα brake-by-wire.
Η ZF, ηγέτης στα βασικά συστήματα πέδησης, πέτυχε ένα αξιοσημείωτο ορόσημο: την παραγωγή 250 εκατομμυρίων μονάδων Ηλεκτρικού Χειρόφρενου (EPB). Αυτό το επίτευγμα εδραιώνει τη θέση της ZF στην κορυφή του κλάδου, καθώς γίνεται η πρώτη εταιρεία που επιτυγχάνει αυτόν τον αριθμό, διατηρώντας τη δέσμευσή της για βελτίωση της συνολικής απόδοσης των συστημάτων πέδησης και της αναβάθμισης της ασφάλειας και της άνεσης του οδηγού.
Το Ηλεκτρικό Χειρόφρενο ξεχωρίζει για την ικανότητά του να βελτιώνει την οικονομία καυσίμου μειώνοντας το βάρος του συστήματος πέδησης. Επιπλέον, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στον εξηλεκτρισμό των μηχανικών συστημάτων και όταν ενσωματώνεται με άλλα συστήματα του οχήματος, παρέχει προηγμένες λειτουργίες. Το EPB αυξάνει επίσης την ασφάλεια του οδηγού, επιτρέποντας ακινητοποίηση έκτακτης ανάγκης με ABS στους δύο τροχούς και παρέχοντας εύκολη ενεργοποίηση με το πάτημα ενός κουμπιού.
Το EPB δεν περιορίζεται μόνο στη λειτουργία στάθμευσης – είναι πλήρως ενσωματωμένο στο σύστημα πέδησης, με δυναμική ενεργοποίηση και ανίχνευση της φθοράς των τακακιών, ενώ παράλληλα μειώνει την υποβάθμιση που συναντάται στα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα.
«Όταν ξεκίνησε η µετάβαση από τις καθαρά µηχανικές λειτουργίες πέδησης στις αρχές του 2000, η ZF είχε ήδη καθιερωθεί ως παγκόσµιος ηγέτης στην αγορά των βασικών συστηµάτων φρένων. Η συνεχιζόµενη επιτυχία του EPB ενισχύει αυτή τη θέση, καθώς η τεχνολογία αυτή χρησιµοποιείται σε πολλά από τα πιο δηµοφιλή οχήµατα παγκοσµίως, από µικρά αυτοκίνητα µέχρι µεγάλα pick-up και SUV». Danny Milot, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τµήµατος Μηχανικής Πέδησης
Ως ηγέτης στην τεχνολογία πέδησης, η ZF προσφέρει μία σειρά λύσεων χειρόφρενου, από ενσωματωμένα συστήματα χειρόφρενου μέχρι πλήρως ηλεκτρικά συστήματα EPB. Με περισσότερα από τρία δισεκατομμύρια εξαρτήματα πέδησης να έχουν πωληθεί σε διάστημα άνω των 50 ετών, η ZF παραμένει στην αιχμή της καινοτομίας, προσφέροντας τις πιο ολοκληρωμένες σειρές αμιγώς ηλεκτρονικά ελεγχόμενων συστημάτων διεύθυνσης, πέδησης και απόσβεσης για οχήματα ελεγχόμενα από λογισμικό.
«Καθώς προχωράμε προς την προηγμένη ασφάλεια, την αυτοματοποιημένη οδήγηση και την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων, τα συστήματα πέδησης συνεχίζουν να διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο», δήλωσε ο Milot. «Η ZF θα διατηρήσει τη θέση της ως ηγέτιδα, επιδιώκοντας την καινοτομία και καθιερώνοντας νέα πρότυπα για την αυτοκινητοβιομηχανία».