i-Flex: Ελαστικό χωρίς αέρα
Hankook

i-Flex: Ελαστικό χωρίς αέρα

Η εταιρεία παρουσίασε την τελευταία έκδοση του concept ελαστικού i-Flex χωρίς αέρα που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας με τη Hyundai Motor Company.

Ένα πρωτότυπο ελαστικό, που προέκυψε έπειτα από μία σειρά μελετών και ερευνών, παρουσίασε πρόσφατα η Hankook. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο βιομιμητικός σχεδιασμός του επιτρέπει εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών και ικανότητα να φέρει βάρος, ενώ η κατασκευή χωρίς αέρα αυξάνει την ασφάλεια και μειώνει το κόστος συντήρησης -σημαντικά πλεονεκτήματα για την αυτόνομη κινητικότητα.

Οι λύσεις αυτόνομης μετακίνησης του μέλλοντος απαιτούν μία νέα γενιά ελαστικών που να συνδυάζουν ελάχιστη συντήρηση με μέγιστη ασφάλεια και εξαιρετική άνεση.

Τα μη πνευματικά ελαστικά (NPT) προορίζονται για αυτό το πεδίο εφαρμογής. Στο μεταξύ, η Hyundai Motor Company παρουσίασε, από την πλευρά της, για πρώτη φορά, τη μονάδα Plug & Drive (PnD). Βασίζεται στην τεχνολογία ρομποτικής που επιτρέπει το Mobility of Things (MoT), ένα οικοσύστημα στο οποίο όλα τα αντικείμενα είναι κινητά. Το i-Flex της Hankook έχει τοποθετηθεί για να μεγιστοποιήσει τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες της μονάδας PnD.

Το i-Flex, ειδικότερα, είναι ένα φουτουριστικό μη πνευματικό ελαστικό με συμπαγές σχήμα 10 ιντσών, διάμετρο 400 χλστ. και πλάτος 105 χλστ. Σε συνδυασμό με την κατασκευή χωρίς αέρα, γίνεται ο βέλτιστος συνεργάτης μεταφοράς, αφήνοντας στο παρελθόν ατυχήματα που προκαλούνται από κλαταρίσματα. Επιπλέον, το ελαστικό δεν απαιτεί παρακολούθηση της πίεσης αέρα ή επαναπλήρωση, αποτελώντας κορυφαία λύση για αυτόνομα οχήματα. Προκειμένου να απορροφά τους κραδασμούς από τον δρόμο και να μπορεί να μεταφέρει βαριά φορτία, υιοθετήθηκε ο σχεδιασμός μίας ακτίνας αλληλοεμπλοκής πολλαπλών στρωμάτων, η οποία είναι εμπνευσμένη από την κυτταρική δομή των ζωντανών οργανισμών. Οι πολυστρωματικές ακτίνες που εμπλέκονται μεταξύ τους δομούν την κυψέλη σε τρεις διαστάσεις για καλύτερη απορρόφηση κραδασμών, ενώ επιτρέπουν σε δομές εξαγωνικών και τετραγωνικών κυψελών διαφορετικής ακαμψίας να ενωθούν, ώστε να παρέχουν πιο σταθερή υποστήριξη του φορτίου.

Επιπλέον, ένα κοίλο προφίλ πέλματος σε σχήμα c εξασφαλίζει τη μέγιστη επαφή, συμβάλλοντας στην ασφάλεια στον δρόμο. Το πέλμα, σχεδιασμένο για κίνηση οχημάτων πολλαπλών κατευθύνσεων, υιοθετεί τη χαρακτηριστική κυψελοειδή σχεδίαση του σώματος του ελαστικού.


Η νέα εκδοχή του ελαστικού χωρίς αέρα της Hankook εμπνέεται από την κυτταρική δομή ζωντανών οργανισμών, για να παρέχει εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών και σταθερότητα.

ΠΗΓΗ: HANKOOK   

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.