Η Tenneco έχει επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της με τις add-on τεχνολογίες Monroe® RideRefine™για παθητικά αμορτισέρ, συμπεριλαμβάνοντας μία νέα τεχνολογία end-stop που υποστηρίζει τις παγκόσμιες στρατηγικές της αυτοκινητοβιομηχανίας για την ηλεκτροκίνηση και το χαμηλό βάρος των οχημάτων.
Το νέο Monroe RideRefine Hydraulic Compression Stop (HCS) βελτιώνει την άνεση οδήγησης και τον έλεγχο του αμαξώματος, επιτρέποντας καλύτερη αντιστάθμιση μεταξύ του ύψους οδήγησης και της απόσβεσης συμπίεσης στο τέλος της διαδρομής.
Μειώνει, σημαντικά, τις δυνάμεις κρούσης που μεταφέρονται στη δομή του αμαξώματος του οχήματος κοντά στο τέλος της διαδρομής συμπίεσης ενός αμορτισέρ.
Ελέγχοντας τη μέγιστη δύναμη στον τερματισμό, αυτή η τεχνολογία βοηθά τους κατασκευαστές να μειώσουν τις απαιτήσεις στον σχεδιασμό των οχημάτων, που, συνήθως, μεταφέρουν βαρύτερα φορτία -συμπεριλαμβανομένων των συστοιχιών μπαταριών- ή/και έχουν περιορισμένη απόσταση από το έδαφος. Είναι, επίσης, ιδανική για οχήματα εξοπλισμένα με φαρδύτερα ελαστικά, όπως τα μοντέλα SUV και Crossover, τα οποία μπορούν να δημιουργήσουν υψηλότερα φορτία στο τέλος της διαδρομής της ανάρτησης.
Το RideRefine HCS είναι ένα από τα πολλά πρόσθετα στοιχεία που μπορούν εύκολα να συνεργαστούν με τις τυπικές βαλβίδες εμβόλου και τις διαδικασίες συναρμολόγησης αμορτισέρ διπλού σωλήνα της Tenneco. Λειτουργεί γρήγορα και ομαλά, μειώνει σημαντικά το φορτίο στον τερματισμό και περιορίζει τον θόρυβο και τη σκληρότητα που παρουσιάζονται σε έντονες καταστάσεις, που μπορεί να προκύψουν κατά την οδήγηση πάνω σε κράσπεδα και λακκούβες. Οι δοκιμές σε μία κορυφαία πλατφόρμα πολυτελών SUV έδειξαν μείωση του φορτίου τερματισμού έως και 30% σε σύγκριση με αμορτισέρ χωρίς HCS. Η εν λόγω τεχνολογία αυξάνει τη δύναμη απόσβεσης εντός της «ζώνης HCS» κοντά στο τέλος της διαδρομής συμπίεσης και επιτρέπει τη μείωση της δύναμης απόσβεσης κοντά στο μέσο της διαδρομής, βελτιώνοντας τη συνολική άνεση και την απόλαυση οδήγησης. Η ζώνη HCS μπορεί να προσαρμοστεί με ακρίβεια στις μοναδικές απαιτήσεις κάθε μοντέλου αυτοκινήτου.

«Το RideRefine HCS βασίζεται στην κληρονομιά της καινοτομίας μας στην τεχνολογία παθητικής ανάρτησης», δήλωσε ο Nik Endrud, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής, στον τομέα Ride Control της Tenneco. «Η εισαγωγή της τεχνολογίας HCS έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει τις προσπάθειες των πελατών μας στην Πρώτη Τοποθέτηση για τη μείωση των εκπομπών ρύπων και τον εξηλεκτρισμό, προσφέροντας αξία μέσα από την καλύτερη ποιότητα κύλισης και τις απαιτήσεις σχεδιασμού χαμηλότερου βάρους. Αυτή η οικονομικά αποδοτική, αρθρωτή λύση διευρύνει τις δυνατότητες απόδοσης των καλύτερων στην κατηγορία τους παθητικών αμορτισέρ. Καινοτομίες όπως αυτή επεκτείνουν την προσφορά μας σε πλατφόρμες παγκοσμίως και επιτρέπουν στους πελάτες μας να βελτιστοποιούν την απόδοση και να ελαχιστοποιούν την πολυπλοκότητα».
Σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία Monroe RideRefine HCS βελτιώνει την άνεση κατά την οδήγηση και επιτρέπει τον καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος.
Πέρα από τη νέα βαλβίδα HCS, το χαρτοφυλάκιο της Monroe RideRefine περιλαμβάνει πατενταρισμένες πρόσθετες βαλβίδες που χρησιμοποιούν απόσβεση εξαρτώμενη από τη διαδρομή (SDD – stroke dependent damping) και απόσβεση εξαρτώμενη από τη συχνότητα (RC1 – frequency dependent damping). Αυτές οι τεχνολογίες προσφέρουν πιο εκλεπτυσμένη δυναμική οδήγηση.