Η Dayco είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές σε ιμάντες χρονισμού. Σίγουρη,αξιόπιστη και εγγυημένη λύση αποτελεί το νέο κιτ ιμάντα χρονισμού με αντλία νερού που διαθέτει η εταιρεία.
Το σύστημα ψύξης του κινητήρα έχει ως στόχο να αποτρέπει την υπερθέρμανση, διατηρώντας τη θερμοκρασία εντός των προβλεπόμενων ορίων. Το ψυκτικό υγρό κυκλοφορεί με τη βοήθεια της αντλίας νερού, η οποία πρέπει να εξασφαλίζει τη σωστή ροή, σε κάθε συνθήκη λειτουργίας του κινητήρα. Πιθανές βλάβες στο σύστημα μπορεί να προκαλέσουν σημαντικές ζημιές στον κινητήρα. Επομένως, είναι εξαιρετικά σημαντικός ο έλεγχος της αντλίας νερού και η πιθανή αντικατάστασή της, κατά τη συντήρηση του ιμάντα μετάδοσης κίνησης παρελκομένων. Οι αντλίες νερού που περιλαμβάνονται στα κιτ της Dayco κατασκευάζονται με την ποιότητα της Πρώτης Τοποθέτησης και παρέχουν τη μέγιστη ασφάλεια και διάρκεια ζωής.
Τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις αντλίες της Dayco είναι:
- Το έδρανο, που φέρει τον ρότορα από τη μία πλευρά και την τροχαλία από την άλλη. Απαιτείται να διασφαλίζει τη συνεχή ικανότητα ολίσθησης και να ανταποκρίνεται σε φορτία που προκαλούνται από το σύστημα χειρισμού. Μπορεί να είναι δίσφαιρο ή να αποτελείται από δύο μονόσφαιρα ρουλεμάν, ένα στην πλευρά του ρότορα και ένα στην πλευρά της τροχαλίας. Οι διαστάσεις του εδράνου καθορίζονται από τον κατασκευαστή του οχήματος σε συνάρτηση με τα φορτία που δέχεται το σύστημα.
- Ο ρότορας, ο οποίος μπορεί να είναι από συνθετικό υλικό που εμπεριέχει ίνα υάλου, ατσαλιού ή χυτοσιδήρου. Πολύ σημαντικό είναι το προφίλ των πτερυγίων τα οποία πρέπει να εξασφαλίζουν τη συνεχή ροή και να αποτρέπουν τη δημιουργία σπηλαιώσεων. Η κατασκευή του ρότορα είναι εξαιρετικά περίπλοκη, ώστε να εξασφαλίζει τη συνεχή ροή του υγρού, σε κάθε συνθήκη περιστροφής του κινητήρα.
- Το στοιχείο στεγανοποίησης, συναρμολογημένο μεταξύ του ρότορα και του τριβέα. Οφείλει να εξασφαλίζει, σε κάθε θερμοκρασία και καθεστώς περιστροφής, τη στεγανότητα του υγρού, ώστε να μην περάσει στον τριβέα και προκαλέσει ζημιά στην αντλία.
- Το σώμα της αντλίας, συνήθως από πλαστικό υλικό ή αλουμίνιο, ανάλογα με τον κατασκευαστή του οχήματος. Και στις δύο εκδοχές το σώμα της αντλίας πρέπει να διασφαλίζει τη σωστή ακαμψία και να είναι σύμφωνο με τις διαστάσεις του κατασκευαστή.