Ψηφιακή έκθεση και συνέδριο
Autopromotec

Ψηφιακή έκθεση και συνέδριο

Μία ψηφιακή εκδήλωση διοργανώνουν οι υπεύθυνοι της Autopromotec, για την ανταλλαγή απόψεων, ιδεών και προοπτικών για το μέλλον του Aftermarket και του ανεξάρτητου συνεργείου.

Η Autopromotec εξελίσσεται και γίνεται Futurmotive – Digital Expo and Conference. Στην ψηφιακή εκδήλωση, που έχει προγραμματιστεί για τις 10 Δεκεμβρίου 2020, εταιρείες του κλάδου, διεθνείς φορείς και ειδικοί θα «συναντηθούν» σε ένα εικονικό περιβάλλον και θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν, να ανταλλάξουν ιδέες και να μοιραστούν το όραμά τους για το μέλλον.

Οι διοργανωτές της διεθνούς έκθεσης για τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και τη δευτερογενή αγορά επιδιώκουν, μέσα από το Futurmotive, να συμβάλλουν στη δικτύωση και την αλληλεπίδραση μεταξύ των εμπλεκόμενων στη βιομηχανία και τις νέες τεχνολογίες του αυτοκινήτου, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό πλαίσιο.

«Η επίδραση της πανδημίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, που σύμφωνα με ορισμένους αναλυτές θα επιβράδυνε την τεχνολογική ανάπτυξη του κλάδου, στην πραγματικότητα δεν επηρέασε την καινοτομία. Ζητήματα όπως η συνδεδεμένη κινητικότητα, η κυκλική οικονομία, η εφαρμογή λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης στα οχήματα και η ψηφιοποίηση των συνεργείων και των δικτύων διανομής είναι τα βασικά στοιχεία που θα καθορίσουν τα οικονομικά δεδομένα στο άμεσο μέλλον. Αυτά τα θέματα είναι η βάση πάνω στην οποία δημιουργήσαμε το Futurmotive: στόχος μας είναι η συμμετοχή των κλάδων των εξαρτημάτων, του εξοπλισμού και των ελαστικών με απώτερο σκοπό τη διάδοση της γνώσης, την ενίσχυση των υφιστάμενων επιχειρηματικών σχέσεων και τη δημιουργία νέων. Πρόκειται για μία ψηφιακή συνάντηση, τον μήνα Δεκέμβριο, που θα επιτρέψει στις εταιρείες της δευτερογενούς αγοράς να παραμείνουν σε επαφή μέχρι τη διεξαγωγή της μεγάλης έκθεσης, που είναι προγραμματισμένη για τον Μάιο του 2022.»

Renzo Servadei, CEO της Autopromotec

Στο Futurmotive της Autopromotec οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ομιλίες από διεθνείς προσκεκλημένους, καθώς και εργαστήρια στα οποία θα αναλυθούν διάφορα ζητήματα και θα συναντηθούν εκπρόσωποι εταιρειών της βιομηχανίας. Σε ένα εικονικό στούντιο ειδικοί και φορείς του κλάδου θα μιλήσουν για θέματα που σχετίζονται με την κινητικότητα και τις νέες τεχνολογίες, τη οικο-βιωσιμότητα της βιομηχανίας και τις νέες ευκαιρίες που προέκυψαν μετά την εξάπλωση της πανδημίας. Είναι μία ευκαιρία για ανάλυση των τρεχόντων ζητημάτων που αντιμετωπίζει η δευτερογενής αγορά, ώστε να οριστούν τα θεμέλια για τη «νέα δεκαετία του ’20» στην αυτοκινητοβιομηχανία. Θα αφιερωθεί επίσης χρόνος και χώρος για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών σχέσεων, καθώς οι χορηγοί θα είναι παρόντες στα εικονικά τους περίπτερα, από τα οποία όχι μόνο θα είναι δυνατή η πρόσβαση στο υλικό που διατίθεται από κάθε εταιρεία, αλλά θα υπάρχει και η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με αντιπροσώπους πωλήσεων μέσω συνομιλίας και τηλεδιάσκεψης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.