Dummy δοκιμών πρόσκρουσης γένους θυληκού
Mercedes-Benz

Dummy δοκιμών πρόσκρουσης γένους θυληκού

Ένας τύπος dummy, πέρα από τα κλασικά ανδρείκελα Hybrid III 5 και Hybrid III 50, που επί πολλά χρόνια χρησιμοποιεί στα crash test η Mercedes-Benz είναι το SID-II female dummy.

Με ανατομία παρόμοια με εκείνη του Hybrid III 5 (1,5 μέτρο, ζυγίζει 49 κιλά), έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις πλευρικές συγκρούσεις. Αντίθετα με τις ΗΠΑ ωστόσο, η χρήση της δεν απαιτείται ακόμα από το νόμο στην Ευρώπη. Η βάση, πάντως, για τη δέσμευση της εταιρείας είναι η στρατηγική της ασφάλειας στην πραγματική ζωή. Το Κέντρο Τεχνολογίας για την Ασφάλεια Οχημάτων της Mercedes-Benz στο Sindelfingen διενεργεί έως και 900 δοκιμές πρόσκρουσης και 1.700 δοκιμές ολίσθησης (sled tests) κάθε χρόνο. Οι δοκιμές αυτές περιλαμβάνουν 120 ανδρείκελα σε 21 διαφορετικές εκδόσεις – από βρέφη και παιδιά όλων των ηλικιών, «μικροκαμωμένες» γυναίκες έως τον μέσο όρο μεγέθους και βάρους ενός άνδρα, καθώς και ανδρείκελα μεγαλόσωμων, βαριών ανδρών. Τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης και της έρευνας των ατυχημάτων χρησιμοποιούνται για να εξελίξουν νέες τεχνολογίες ασφάλειας και να βελτιώσουν τα υπάρχοντα συστήματα. Οι προσομοιώσεις επιβατών υπολογίζουν κυρίως πώς ένα ανδρείκελο θα συμπεριφερόταν σε ένα όχημα. Η Mercedes-Benz εργάζεται συστηματικά στα λεγόμενα «Μοντέλα Ανθρώπινου Σώματος» (Human Body Models (HBMs)), τα οποία είναι σχεδιασμένα για να αντιπροσωπεύουν την ανθρώπινη ανατομία – οστά, μυς και όργανα – με τη μεγαλύτερη δυνατή λεπτομέρεια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.