Νέο πρόσθετο για το σύστημα AdBlue
LIQUI MOLY

Νέο πρόσθετο για το σύστημα AdBlue

Όποιος οδηγεί ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο όχημα δεν πρέπει μόνο να το ανεφοδιάζει με καύσιμο, αλλά και με ουρία. 

Διαλυτή σε νερό, που, ως γνωστόν, διατίθεται στο εμπόριο με την ονομασία AdBlue. Μόνο με αυτό το αναγωγικό μέσο μπορούν οι κατασκευαστές οχημάτων να πληρούν τα πρότυπα για τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου που ισχύουν στην Ευρώπη. Δεν υπάρχει, ωστόσο, τεχνολογία δίχως ατέλειες. Χωρίς την κατάλληλη φροντίδα υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης ζημιών στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων. Σε αυτό το σημείο έρχεται να συμβάλει, προληπτικά, το πρόσφατα ανεπτυγμένο πρόσθετο DEF Anti Crystal Additive K της LIQUI MOLY. Το κύκλωμα δράσης του πρόσθετου είναι το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων ή, εν συντομία, το σύστημα SCR (επιλεκτική καταλυτική αναγωγή). Το κύριο στοιχείο της τεχνολογίας αυτής είναι το σύστημα δοσομέτρησης -κεντρικό ρόλο παίζει η αντλία. Το πρόσθετο μειώνει τη θερμοκρασία για να επιτευχθεί το λεγόμενο φαινόμενο Λάιντενφροστ, που ευνοεί τη διάσπαση του διαλύματος AdBlue, χωρίς τη δημιουργία υπολειμμάτων. Έτσι, μειώνεται ο σχηματισμός υγρού φιλμ στην επιφάνεια της εξάτμισης (ανεπιθύμητοι κρύσταλλοι και εναποθέσεις στο ακροφύσιο ψεκασμού), που σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να οδηγήσει σε απόφραξη του συστήματος AdBlue, βλάβη της αντλίας και των ακροφυσίων ψεκασμού ή σε μήνυμα σφάλματος στο σύστημα ελέγχου του κινητήρα. Το νέο προϊόν διατίθεται σε πλαστικά δοχεία χωρητικότητας 2,5 λίτρων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.